ŠEĆERU REKLI ĆAO I OTVORILI VRATA SVOM BIZNISU Proizvodi Jelene i Stiva, lepi za oko, a zdravi i ukusni

BiznisPreduzetnik

9.11.2020 12:25 Autor: Ljiljana Begović 9

ŠEĆERU REKLI ĆAO I OTVORILI VRATA SVOM BIZNISU Proizvodi Jelene i Stiva, lepi za oko, a zdravi i ukusni ŠEĆERU REKLI ĆAO I OTVORILI VRATA SVOM BIZNISU Proizvodi Jelene i Stiva, lepi za oko, a zdravi i ukusni
Pred vreme slava, proslava i praznika retko ko ne razmišlja i o višku kilograma, ali postoje i slatkiši od kojih se nećete ugojiti, i... ŠEĆERU REKLI ĆAO I OTVORILI VRATA SVOM BIZNISU Proizvodi Jelene i Stiva, lepi za oko, a zdravi i ukusni

Pred vreme slava, proslava i praznika retko ko ne razmišlja i o višku kilograma, ali postoje i slatkiši od kojih se nećete ugojiti, i da, veoma su ukusni. Ljudi koji prave kolače, namaze, torte i još mnogo toga slatkog ali bez šećera, napravili su svoj mali biznis.

Ušli su u svet slatkiša, ali su šećer potpuno izbacili. Oni se zovu Stiv i Jelena i zajedno su šećeru rekli Ćao.

Stiv je nekadašnji fudbaler, koji sada piše filozofiju, bavi se marketingom i pravi kolače sa Jelenom i obožava da kuva. Jelena je šećeru rekla ćao pre dve godine, pravi zdrave i ukusne kolače, ali radi i kao product menadžer u jednoj multinacionalnoj kompaniji.

„Ovaj biznis nastao je iz potrebe, naše potrebe da jedemo zdrave, ali ukusne slatkiše. Sasvim slučajno, jer do tada nismo mislili da ćemo ući u biznis sa slatkišima. Međutim, kako nismo bili zadovoljni ponudom na tržištu, odlučili smo da preuzmemo stvari u svoje ruke i sami napravimo zdrave i ukusne proizvode. Kad smo u tome uspeli, odlučili smo da ih podelimo sa svetom pa je tako i nastao posao“, kažu za Biznis.rs, Jelena i Stiv.

Foto:Ćao šećeru

Danas na tržištu možete naći veliki broj malih proizvođača koji se bave pravljenjem raznih vrsta slatkiša, međutim ono što izdvaja Ćao šećeru od svega što ste do sada probali jeste to da su njihovi proizvodi napravljeni od prirodnih i zdravih namirnica, ali da nisu izgubili na ukusu.

„Naši proizvodi su pre svega ukusni. Naša filozofija je da u okviru zdravih namirnica pravimo što je moguće ukusnije proizvode. Sada ih već imamo u raznim kategorijama: namazi, torte, kuglice, mafini, palačinke, kapkejksi“, objašnjavaju Jelena i Stiv.

Foto:Ćao šećeru

Zaslađivanje bez šećera

Bez obzira na to da li imate problema sa šećerom ili ne, proizvode koji su zdravi, ukusni i slatki trebalo bi uvrstiti u svakodnevni meni. Ćao šećeru imaju dve vrste slatkiša, bez dodatog šećera i bez ikakvog šećera.

„Kada na deklaraciji piše “bez dodatog šećera” kao u većini naših proizvoda, to znači da šećer kao sastojak nije dodavan, već da proizvod sadrži samo šećer iz ostalih namirnica, u našem slučaju iz voća, odnosno urmi. Druga linija proizvoda, bez ikakvog šećera, nam je sa stevijom. Tu nema ni urmi, niti bilo kog drugog voća, i ti proizvodi su apsolutno bez trunke (ikakvog) šećera“, objašnjava Jelena.

Foto:Ćao šećeru

Recepti koje pravi ovaj dvojac uglavnom su originalni, neki su prerađeni, u svakom slučaju na njima se dosta radi i usavršava dok ne dođu pred kupce.

„Smišljamo, probamo, menjamo, pravimo opet tako u krug. Kupci se čude i pitaju kako nam je sve što pravimo tako ukusno, a zapravo je ključ u našoj posvećenosti odnosno strpljenju. Primera radi, novi namaz koji spremamo razvijamo više od pola godine… to je mnogo, mnogo testiranja i unapređivanja“, kaže Stiv.

Foto:Ćao šećeru

Čak i bake svrate na po neki netradicionalni kolač

Proizvode koje prave Jelena i Stiv u Ćao šećeru, pre svega su na samom početku kupovali oni koji imaju dijabetes, insulinsku rezistenciju i uopšte problema sa unosom ugljenih hidrata. Ali kada se pročulo za ukus prozvoda kupci su postali i oni od kojih biste to najmanje očekivali.

„Nekako se desilo da imamo kupce iz svakog dela tržišta koje uopšte može biti zainteresovano za naše proizvode, verovatno smo malo imali sreće, a malo su i zadovoljne mušterije pričale, pa se priča o nama proširila. Ono čemu se najviše radujemo i kojih je sve više, to su mlade mame, koje se po nekom pravilu sve više okreću zdravom načinu ishrane, a osmeh sa lica ne možemo da skinemo kada vidimo bake kako ulaze, da, ima i toga“, kaže Stiv.

Foto:Ćao šećeru

Kad je nešto slatko mora da bude i lepo. Iako često kupce pre ukusa privuče izgled, Ćao šećeru je bez obzira na kvalitet proizvoda morao da pokloni pažnju i izgledu kolača.

„Mišljena smo da su ovo prirodni proizvodi i da njihov izgled i dekoracija treba da budu u tom fazonu, bez preterivanja i nepotrebnih detalja. Mada, da budemo iskreni, izgled je ono što je ljudima dosta manje bitno, svi jedva čekaju da pojedu svoje slatkiše“, kaže Jelena.

Foto:Ćao šećeru

Dobro osmišljen biznis i verni kupci pomogli u prevazilaženju posledica pandemije

I pored pandemije i vanrednih okolnosti koje su uticale na sve male biznise u svetu , pa i kod nas, Jelena i Stiv iz Ćao šećeru kažu da na njihov rad nije mnogo uticalo to što je uvedeno vanredno stanje.

„Uspeli smo da održimo naš biznis i zbog toga smo mnogo srećni i na to smo dosta ponosni. To nam je pokazalo da ovo što radimo ima smisla, da nas je tržište prepoznalo i da imamo grupu fanova ili prijatelja, kako ih mi zovemo, pošto svi radimo na istom cilju, koji su tu i kad je najteže“, zaključuju Jelena i Stiv.

  • Tatjana

    9.11.2020 #1 Author

    Super

    Odgovori

  • Mara

    9.11.2020 #2 Author

    Svaka cast !

    Odgovori

  • Danijela

    9.11.2020 #3 Author

    Izgleda bozanstveno i ukusno.

    Odgovori

  • Nataly

    10.11.2020 #4 Author

    Neodoljivi a zdravi.

    Odgovori

  • ZORICA.S

    11.11.2020 #5 Author

    Super ideja,lepo izgledaju i jos bez secera,sta vise…

    Odgovori

  • Jelena

    11.11.2020 #6 Author

    Super

    Odgovori

  • Sara

    12.11.2020 #7 Author

    Genijalno!

    Odgovori

  • Anna

    12.11.2020 #8 Author

    Sve piše osim gde i kako doći do njih! 😂

    Odgovori

  • Dejan

    13.11.2020 #9 Author

    Kakvo je ovo novinarstvo? Dečko se zove Stefan, kakav Stiv? A prezime? Kako da znamo da li imaju registrovanu firmu. Napisali ste tekst kao da su je reč o leksikonu iz osnovne.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...