ŽIG „ČUVARKUĆA“ VAŽAN I VELIKIM KOMPANIJAMA „Nektar“ prijavio sokove od višnje i maline

AgrobiznisBiznisSvetVesti

18.6.2020 08:05 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

ŽIG „ČUVARKUĆA“ VAŽAN I VELIKIM KOMPANIJAMA „Nektar“ prijavio sokove od višnje i maline ŽIG „ČUVARKUĆA“ VAŽAN I VELIKIM KOMPANIJAMA „Nektar“ prijavio sokove od višnje i maline
Kompanija „Nektar“ prva je zvanično predala prijavu za žig „Čuvarkuća“ za sokove od oblačinske višnje i ariljske maline. Direktor „Nektar Grupe“ Mihailo Janković najavio... ŽIG „ČUVARKUĆA“ VAŽAN I VELIKIM KOMPANIJAMA „Nektar“ prijavio sokove od višnje i maline

Kompanija „Nektar“ prva je zvanično predala prijavu za žig „Čuvarkuća“ za sokove od oblačinske višnje i ariljske maline. Direktor „Nektar Grupe“ Mihailo Janković najavio je da će ta kompanija narednih dana podneti prijavu za žig za sokove od jabuke, breskve, pasirani paradajz tomatelo i neke od džemova.

„Smatram da imamo proizvode koji mogu sa ponosom da nose žig „Čuvarkuća“ i da ćemo time bar malo doprineti jačanju kolektivne svesti o značaju kupovine domaćih proizvoda“, rekao je Janković na zajedničkoj konferenciji sa predsednikom Privredne komore Srbije (PKS) Markom Čadežom.

Janković je pozvao i ostale kompanije u Srbiji da se priključe akciji PKS „Stvarano u Srbiji“ ističući da je ona od velikog značaja za privredu Srbije. Istakao je da se taj projekat PKS poklapa sa naporima te kompanije da stvorena dodata vrednost ostane u Srbiji.

U našoj industriji 85 odsto vrednosti od soka od domaće jabuke ostane u Srbiji, a kod uvoznog soka od jabuke svega 25 odsto, naveo je Janković. Kako je rekao, to dovoljno govori o vrednosti izbora koji potrošači prave u svakodnevnoj kupovini.

Svaki dinar potrošen za kupovinu domaćih proizvoda od domaćih sirovina se vraća u domaću potrošnju kroz lokalne plate, poreze, zdravstveno osiguranje, penziono osiguranje.., istakao je on. Janković je dodao da će ta kompanija nastaviti da jača saradnju sa farmerima, odnosno da se poveća njihov broj, i da više izvozi. Trenutno „Nektar“ izvozi proizvode na više od 60 tržišta.

Predsednik PKS Marko Čadež je rekao da mu je veoma drago što je upravo kompanija „Nektar“ među prvima odlučila da se priključi akciji i dobije žig koji zaslužuje. Istakao je da ta kompanija na najbolji način afirmiše domaće prozivode i kreira lanac vrednosti- od onog ko uzgaja neko dobro do prozvođača i prerade, i svih u lancu.

Akcija Privredne komore Srbije „Stvarano u Srbiji“ počela je u utorak promocijom kolektivnog žiga „Čuvarkuća“, a firme koje žele da njihovi proizvodi nose ovu prestižnu oznaku kvaliteta mogu da se prijave preko sajta stvaranousrbiji.rs na kojem su navedeni i uslovi za prijavu.

Jedan od glavnih kriterijuma je da 80 posto vrednosti proizvoda bude stvoreno u Srbiji, ali i da bude u pitanju kvalitetan, zdrav i ekološki prihvatljiv proizvod.

  • Ceca

    28.7.2022 #1 Author

    Svaka cast za ideju i bravo za „Nektar“

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...