OD MAŠNICE DO BIZNISA Mama postala preduzetnica želeći da usreći ćerku

BiznisBolji posaoIntervjuPoslovanjePreduzetnikU fokusu

19.1.2021 13:19 Autor: Julijana Vincan 2

OD MAŠNICE DO BIZNISA Mama postala preduzetnica želeći da usreći ćerku OD MAŠNICE DO BIZNISA Mama postala preduzetnica želeći da usreći ćerku
Od kako je postala majka, Jelena Stevanović (28) smislila je brend „Gospođica Mašnica“, koji je nastao 2019. godine. Nalet inspiracije i kreativnosti osetila je... OD MAŠNICE DO BIZNISA Mama postala preduzetnica želeći da usreći ćerku

Od kako je postala majka, Jelena Stevanović (28) smislila je brend „Gospođica Mašnica“, koji je nastao 2019. godine. Nalet inspiracije i kreativnosti osetila je kada je svojoj ćerki napravila prvu mašnu.

Foto: Gospođica Mašnica

„Sve je počelo još u osmom mesecu trudnoće, kada sam saznala da je očekivani sin Andrej, zapravo Andrea. Nije trebalo mnogo vremena da se odabere novo ime, kao ni da plavu zamenim drugom. Ubrzo je maštanje o odeći za dečake palo u zaborav i sve o čemu sam razmišljala bile su suknjice i haljinice“, priseća se naša sagovornica. Kaže da nije mogla da zamisli suknjice i haljinice bez mašnice.

Foto: Gospođica Mašnica

Dodaje da je mašna za kosu ili na odeći, detalj koji nikada ne izlazi iz mode. Vodeći se time, odlučila je da za svoju devojčicu napravi raskošnu mašnu, što je za nju bio veliki izazov, pošto je po struci mašinski inženjer za projektovanje računarom.

Foto: Gospođica Mašnica

„O šivenju, krojenju, materijalu i svim ostalim potrebnim stvarima nisam imala nikakvog znanja. Ali to me nije sprečilo da napravim mašnu za svoju gospođicu, koja je sa zadovoljstvom nosila mašne. Šarmantna i nestašna Andrea ne izlazi iz kuće bez divnog dodatka na glavi, a često zna da ih nosi i kod kuće“, ističe Jelena.

Foto: Gospođica Mašnica

Mašnom su bili oduševljeni bake, tetke i seke, priča ona, pa su poželele da i one imaju jednu. Tako je mama počela da pravi mašne za gospođice iz svog okruženja.

„Otišla sam korak dalje sa eksperimentisanjem i napravila i za sebe jednu mašnu. Kako je u poslednje vreme bilo popularno uklapanje odevnih predmeta mame i ćerke, ovo se pokazalo kao pun pogodak. Ubrzo se ideja da „Gospođica Mašnica“ bude deo modernog izgleda malih i velikih princeza, kao i njihovih mama, učinila vrlo zanimljivom“, navodi Andreina mama.

Foto: Gospođica Mašnica

Sve mašnice je prvo šila ručno i to je bio, kako kaže, zaista dug proces. Kako je interesovanje raslo, tako se odlučila i za kupovinu profesionalne mašine za šivenje. Tada je napravila profil i na društvenim mrežama i odlučila da pokuša sa prodajom putem interneta.

Foto: Gospođica Mašnica

„Udruženim snagama nastala je kreativna radionica u kojoj stvaram mašne sa posebnom pažnjom i uz mnogo ljubavi, inspirisana svojom nestašnom devojčicom. Priznajem da početak nije bio lak, ali kada oko sebe imate ljude koji veruju u vas i koji su vam neizmerna podrška, onda je sve mnogo lakše“, naglasila je Stevanović.

Foto: Gospođica Mašnica

Osim podrške, Jelenin muž je odlučio da joj pomogne i u poslu, pa je na sebe preuzeo odgovornost adresiranja i slanja paketa, kao i višečasovno čekanje u pošti.

„Tržište je vrlo brzo prepoznalo naš trud i rad i interesovanje za naše mašnice je brzo raslo. Bilo je to dovoljan razlog da mu bude dodeljen još jedan posao – krojenje. Moj muž je inače, kao i ja, mašinski inženjer i radi puno radno vreme. Po završetku posla, malog odmora i igranja sa gospođicom Andreom, počinje sa krojenjem mašnica“, odaje naša sagovornica, dodajući da joj je najveći izazov bio da nauči muža da razlikuje nijanse roze.

Foto: Gospođica Mašnica

Kad su to savladali, kako kroz šalu kaže, posle je sve bilo mnogo lakše. Rastao je broj porudžbina, kao i broj neprospavanih sati, ali rasla je i želja da budu još bolji u onome što rade.

Foto: Gospođica Mašnica

Osim trake sa kosu sa prepoznatljivom, raskošnom mašnom, u njihovoj ponudi se mogu naći i luksuzne trake, turbani, beretke, elegantni setovi za mamu i ćerku, kao i personalizovane mašne sa imenom po želji.

Foto: Gospođica Mašnica

„Znamo koliko su bitne proslave poput rođendana ili krštenja, pa je tako moguća i izrada modnog dodatka koji će se savršeno uklopiti uz haljinu. Osim raznovrsne ponude i velikog izbora boja i materijala, naša prednost se ogleda u tome što se svi naši proizvodi izrađuju isključivo po porudžbini, na osnovu uzrasta“, objašnjava Stevanović.

Foto: Gospođica Mašnica

Dodaje da je rok izrade relativno kratak, od jednog do tri dana, ali da ako je porudžbina hitna, izrađuju i „danas za sutra“. Nažalost, kako kaže Jelena, zbog uticaja pandemije nisu uspeli da prošire svoju ponudu, ali se nadaju da će uskoro ostvariti sve ono što su zamislili.

Foto: Gospođica Mašnica

„Danas je „Gospođica Mašnica“ prisutna na rođendanima, krštenjima, kao i svakodnevno. Zbog mogućnosti kombinovanja aksesoara za mamu i ćerku, često je i deo profesionalnog fotografisanja“, zaključila je Jelena.

  • Stefan

    19.1.2021 #1 Author

    Bravo

    Odgovori

    • Oduševljena

      19.1.2021 #2 Author

      Poznajem priličan broj veoma „posvećenih“ i ambicioznih mama, koje maštaju o tome da se bave dizajnom (čitaj: zanose se) i pritom imaju prevelika očekivanja jer razvijaju svoju maštu do besvesti, a od sredstava za rad sve su nabavile osim onog najbitnijeg. Marljivost i ljubav prema sebi i svojoj deci. Nadam se da će neka od tih mama pročitati i tekst i moj komentar. Neko i nešto se postaje evo ovako… Dok svojim rukama, lično ne stvorite to nešto, ostaćete celi život to što ste i do sada bile: niko i ništa. Bravo za „gospođa“ mamu. 😘

      Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...