STVARI KOJE PODIŽU RASPOLOŽENJE Duhoviti crteži bez „dlake na jeziku“ simbol su brenda Ivica i Majica

BiznisMoja firmaPreduzetnik

18.11.2020 14:01 Autor: Ljiljana Begović 1

STVARI KOJE PODIŽU RASPOLOŽENJE Duhoviti crteži bez „dlake na jeziku“ simbol su brenda Ivica i Majica STVARI KOJE PODIŽU RASPOLOŽENJE Duhoviti crteži bez „dlake na jeziku“ simbol su brenda Ivica i Majica
Najbolje stvari u životu se uglavnom dešavaju slučajno. Ali kada se dese treba na njima raditi i održavati ih da bi duže trajale. Kada... STVARI KOJE PODIŽU RASPOLOŽENJE Duhoviti crteži bez „dlake na jeziku“ simbol su brenda Ivica i Majica

Najbolje stvari u životu se uglavnom dešavaju slučajno. Ali kada se dese treba na njima raditi i održavati ih da bi duže trajale. Kada svoj hobi pretvorite u biznis i kada vam igra postane posao, onda znate da ste uspeli da uživate u radu. To se desilo glumcu i dizajneru Vladimiru Nićiforoviću i njegovom timu koji stoji iza brenda Ivica i Majica.

„Počeli smo iz igre i potrebe. Potrebe za radom, za stvaranjem, za borbom za zaradu i neki lepši život. I evo posle sedam godina rada i dalje se igramo. Pravila igre su malo ozbiljnija, ali se trudimo da održimo taj duh i ideju od koje smo krenuli“, kažu tvorci brenda Ivica i Majica za Biznis.rs.

Foto:Ivica i Majica

Ukoliko tragate za jedinstvenim i unikatnim poklonom za predstojeće praznike, pravi izbor su majice ovog brenda.

Prepoznatljive po jednostavnom kroju i beloj ili crnoj osnovi sa simpatičnim crtežima i duhovitim natpisima (‘ništa ja više ne moram, ja sam se namorala’ a na drugoj piše ‘skinite mi se s grbače’, ‘mama me čuvala za velike stvari’…) koji ih prate, ovi modeli ne predstavljaju samo brend već i jednu novu filozofiju.

Zanimljivi, duhoviti natpisi i crteži na majicama otvorili su put do velikog broja kupaca. Naši sagovornici kažu da su pre svega akcenat stavljali na reči.

„Želeli smo da majice pričaju, da prenose i šire osmeh, ljubav i sreću. Samim tim, logično je bilo da reči prati slika, tj crtež. Jer kako kažu “slika je hiljadu reči”, kažu iz Ivice i Majice.

Foto:Ivica i Majica

Posmatranje i slušanje ljudi daje najveću inspiraciju

Natpisi i ideje koje prenose naši sagovornici na garderobu uvek osmišljavaju na drugačiji način.

„Nekada krenemo od nekog teksta pa tražimo šta će najbolje upotpuniti to. Nekada samo nacrtamo nešto i zatim smislimo natpis. Posmatramo svet oko sebe, slušamo ljude i onda iz svih tih informacija nastaje naš dizajn“, kažu iz Ivice i Majice.

Modela, natpisa i svega što uz to ide imamo mnogo. Sve zavisi od kupca i njegovih afiniteta, ali jedan proizvod se posebno izdvaja već duže vreme.

„Od prvog dana naš klasični model majice je najtraženiji, a odmah za njim su i duksevi. U suštini naši kupci kreću od dizajna i nekada zajedno biramo koji je model tj. proizvod je najbolji za neku priliku za koju kupuju. Tako na primer imamo puno šefova sa šoljom “Zbog jer sam šef”, kažu tvorci ovog brenda.

Foto:Ivica i Majica

Unikatna majica je pravi poklon za svaku priliku

Ljudi koji poseduju predmete brenda Ivica i Majica ne mogu se svrstati ni u jednu kategoriju. Njihove proizvode kupuju svi, uzrasta od 9 do 99 godina.

„Mi smo kroz godine postali nezaobilazni poklon za najbolje drugarice, tetke, kume, ali i parove. Svaki događaj, proslava i bitan datum imaju svoj dizajn i nekako smo stekli utisak da ljudi to već znaju. Čak i kada preskočimo nešto, često nam sami traže i mi naravno uvek izlazimo u susret“, naglašavaju naši sagovornici.

Majice ovog brenda  su 100 odsto pamuk, a štampa je digitalna (u tkanini). Postoje modeli kratkih i dugih rukava, kao i venčanice.

Ono što razlikuje proizvode Ivice i Majice je to što su potpuno svoji, što slušaju svoj instinkt i nikada nemaju  „dlaku na jeziku“ tj. na majici. Sa konkurencijom se dobro slažu i podržavaju.

„Javlja se i ogroman broj jeftinih kopija, ali oni ne ugrožavaju naš rad. Često nam mušterije šalju kopije i ljute se možda i više nego mi. Davno su rekli da bi bio pravi brend mora da postoji kopija“, kažu iz Ivice i Majice.

Foto:Ivica i Majica

Panika zbog novih okolnosti brzo je prošla

Pandemija je ugrozila poslovanje ovog brenda, ali su se brzo prilagodili na novu situaciju i upotrebili humor da što pre prevaziđu krizu.

„Nakon prvog udara panike šta ćemo i kako ćemo, sabrali smo se i okrenuli priču u našu korist tj. korist ljudi koji nas prate. Ceo marketing usmerili smo da ulepšamo i olakšamo dane našim pratiocima, raznim crtežima na aktuelnu temu. To su prepoznali i nagradili nas velikom pažnjom. I dalje smišljamo načine kako da što bezbolnije prođemo kroz ovaj period, a da naši pratioci to ne osete, već da im ponudimo humor i kvalitet na koji su navikli“ navode iz Ivice i Majice.

  • Tina

    21.11.2020 #1 Author

    Dobre majice za zurke, setnju i zabave

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...