Dobri rezultati kao posledica strateškog planiranja

Air Serbia tokom juna prevezla 170.413 putnika, najviše u godinu i po dana

BiznisBolji posaoSrbijaTurizamVesti

18.7.2021 12:16 Autor: Marko Miladinović 2

Air Serbia tokom juna prevezla 170.413 putnika, najviše u godinu i po dana Air Serbia tokom juna prevezla 170.413 putnika, najviše u godinu i po dana
Srpska avio-kompanija Air Serbia posluje sve bolje i podaci o broju putnika koje je prevezla pokazuju povećanje u odnosu na period pre pandemije, navodi... Air Serbia tokom juna prevezla 170.413 putnika, najviše u godinu i po dana

Srpska avio-kompanija Air Serbia posluje sve bolje i podaci o broju putnika koje je prevezla pokazuju povećanje u odnosu na period pre pandemije, navodi se na kanadskom sajtu Simple Flying, koji prati najvažnija dešavanja u svetskoj komercijalnoj avijaciji.

U izveštaju o kompaniji Air Serbia se kaže da je srpski avio-prevoznik zbog povećanja broja putnika iznajmio avion Boing 737-700 od kompanije Smartwings, kao i da je tokom juna ove godine srpska kompanija prevezla 170.413 putnika, što je najveći evidentirani broj putnika od decembra 2019. godine.

Ovaj podatak je utoliko impresivniji jer je broj putnika u junu ove godine bio čak za 68 odsto veći nego tokom maja, naglašava kanadski sajt, čija se glavna centrala nalazi u Londonu, prenosi Tanjug

Air Serbia trenutno prevozi više od polovine ukupnog broja putnika koji kreću na putovanja sa aerodroma Nikola Tesla u Beogradu na neku od 38 međunarodnih destinacija. Najviše njenih putnika leti u Tivat, Podgoricu, Pariz, Moskvu, Cirih i Njujork.

Rukovodstvo kompanije ukazuje da su impresivni poslovni rezultati ostvareni u junu rezultat strateškog planiranja, prepoznavanja poslovnih mogućnosti i brzih adaptacija na tržišne promene. „Raduje nas što se situacija lagano razvija u pozitivnom pravcu. Posvećeni smo intenziviranju vazdušnog saobraćaja i nastojimo da obezbedimo dobre veze sa svim gradovima u regionu, u Evropi, ali i u čitavom svetu“, ukazao je direktor za komercijalu i strateška pitanja Air Serbia, Jirži Marek (Jiri Marek).

On je dodao da se Air Serbia trenutno širi na nova tržišta i nastoji da unapredi i poboljša svoje usluge za što veći broj putnika, navodeći primer značajnog unapređenja saradnje sa dugogodišnjim partnerom, kompanijom Turkish Airlines.

Istovremeno, kompanija Air Serbia je, praktično, tokom trajanja pandemije korona virusa uspela da otvori i nove linije, kao što su Kraljevo-Solun, Beograd-Ženeva, Beograd-Rostov-na-Donu i Beograd-Oslo.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...