Modna industrija polako se menja i okreće štedljivim kupcima

Budućnost luksuznih brendova leži u prodaji polovne odeće

LifestyleLuksuzSvetVestiZanimljivosti

22.3.2021 18:27 Autor: Marija Jovanović 3

Budućnost luksuznih brendova leži u prodaji polovne odeće Budućnost luksuznih brendova leži u prodaji polovne odeće
Iako dizajnerski brendovi nisu bili spremni da prihvate trend prodaje polovne garderobe putem interneta, taj stav uskoro bi mogao da se promeni kada kompanija... Budućnost luksuznih brendova leži u prodaji polovne odeće

Iako dizajnerski brendovi nisu bili spremni da prihvate trend prodaje polovne garderobe putem interneta, taj stav uskoro bi mogao da se promeni kada kompanija Kering, koja je inače vlasnik italijanskog modnog brenda Gucci, bude investirala u platformu za preprodaju na mreži.

Naime, modni div koji poseduje luksuzne brendove kao što su Gucci, Alexander McQueen i Balenciaga, stekao je udeo od pet odsto u poznatoj francuskoj platformi za preprodaju luksuzne odeće Vestiaire Collective, piše Deutsche Welle (DW).

Ranije su se luksuzne modne kuće klonile tržišta preprodaje i vrlo oprezno ustupale kontrolu nad distribucijom i cenom svojih komada. Investicija Kering kompanije nagoveštava da bi to u modnoj industriji moglo da se promeni.

Foto: Unsplash.com

Putem platformi za preprodaju kao što su Vestiaire Collective i Rebelle, potrošači prodaju svoje neželjene luksuzne komade direktno drugim kupcima na mreži. U proteklih godinu dana Vestiaire Collective platforma beleži rast od 100 odsto, a svakog dana na njoj se oglasi više od 140.000 različitih proizvoda.

Ovakav način prodaje naročito je popularan među mlađom populacijom, takozvanom generacijom Z, koja je vrlo štedljiva i usmerena na održivost. Ubrzanom trendu ka pristupačnoj dizajnerskoj modi doprinela je i pandemija, a luksuzni brendovi ne žele da propuste priliku kako bi privukli ogroman deo tržišta.

U partnerstvu sa preprodavcima, brendovi poput Gucci, Alexander McQueen i Burberry polako pokušavaju da izgrade odnos poverenja prema mlađim kupcima, a saradnja nagoveštava evolutivan stav u sektoru luksuznih brendova, koji obuhvata i štedljive potrošače.

Primer za to je i Alexander McQueen koji se već udružio sa francuskom platformom Vestiaire Collective. McQueen prikuplja svoje komade koji su u vlasništvu kupaca, u zamenu im daje određenu vrstu kredita u samoj radnji, a zatim svoje proizvode plasira putem ove platforme.

Tagovi
LIFESTYLE
  • ZORICA.S

    22.3.2021 #1 Author

    Nisam pristalica polovne odece.

    Odgovori

  • Tina

    22.3.2021 #2 Author

    Neka , hvala

    Odgovori

  • Anna

    24.3.2021 #3 Author

    Limundo i Kupindo tako funkcionišu više od decenije.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...