ESPN planira da počne sa prenosima kockarskih događaja

Disney ulaže u sportsko klađenje

LifestyleSvetVestiZanimljivosti

20.11.2021 12:46 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Disney ulaže u sportsko klađenje Disney ulaže u sportsko klađenje
Kompanija Disney, koja je vrlo konzervativna kada je u pitanju zaštita brenda, ulaže u industriju sportskog klađenja. Kako se navodi, njena vrata za ulazak... Disney ulaže u sportsko klađenje

Kompanija Disney, koja je vrlo konzervativna kada je u pitanju zaštita brenda, ulaže u industriju sportskog klađenja. Kako se navodi, njena vrata za ulazak u sektor koji se razvija neverovatnom brzinom biće medijska kuća ESPN.

Prema rečima generalnog direktora kompanije Disney Boba Čapeka (Bob Chapek), uzimajući u obzir domašaj i razmere giganta u industriji zabave, razmatrana je mogućnost saradnje sa trećom stranom u ovoj oblasti.

Odluka da sklopi ugovor vredan više milijardi dolara je strateški zaokret za ovu kompaniju, čiji su predstavnici godinama govorili kako je jedina uloga sportskog klađenja na ESPN-u da popuni TV program, piše Hollywood Reporter.

U maju 2018. godine Vrhovni sud Sjedinjenih Američkih Država je popločao put za legalizaciju sportskog klađenja presudom u slučaju “Marfi (Murphy) protiv Nacionalnog univerzitetskog atletskog saveza”. Dan kasnije, predsednik ESPN-a Džimi Pitaro (Jimmy Pitaro) iskazao je skepsu u vezi sa aktivnim učešćem ove medijske kuće u takvoj vrsti poslovanja, nazivajući je “interesantnom, ali samo kada je u pitanju program usmeren na prenose kockarskih događaja, odnosno delova istih”.

Rukovodioci kompanije Disney neće pratiti primer medijske kuće Fox, koja ima sopstvenu platformu za klađenje Fox Bet, ali su održali niz sastanaka sa kladioničarskim operatorima nudeći saradnju, potvrdilo je više izvora. Operatori BetMGM, Caesars i DraftKings su neki od vodećih u oblasti, mada uvek postoji mogućnost da će se na tržištu pojaviti džoker.

Analitičar kompanije Moody nil Begli (Neil Begley) naglasio je da “Mikijevoj kući” predstoje brojni izazovi, ukazujući na to da je u pitanju prilično osetljiv biznis plan, posebno kada se uzme u obzir da se ova kompanija oduvek promovisala kao porodični brend.

Foto_ Pixabay.com

Ipak, kako se navike potrošača menjaju korak po korak, sportsko klađenje i kockanje postaje opšte mesto za aplikacije i medije. Pa tako ESPN+, kao i mnoge druge streaming platforme, razmatra mogućnost da ih uključi u svoju ponudu kako bi time povećala broj posetilaca.

Osim toga, sve velike sportske lige su pristale da postanu učestvuju u sportskom klađenju. U avgustu su iz NFL-a najavili da će postati partneri Fox Bet-a, BetMGM-a, PointsBet-a i WynnBET-a, a rukovodioci NBA su u novembru sklopili dogovor sa operatorima DraftKings i FanDuel. Osim njih, ugovore sa kladionicama imaju i lige kao što su MLB, NHL i UFC.

Upravo zbog promene perspektive vezane za sportsko klađenje, generalni direktor ESPN Bob Čapek (Bob Chapek) je istakao da je ovo dobra prilika za zaradu.

“Obavili smo opširna istraživanja u vezi sa efektima koje bi ovakav ugovor imao na ESPN, kao i na brend kompanije Disney, i jasno je da se pogled potrošača na sportsko klađenje se menja u pozitivnijem smeru, te da bi samo moglo osnažiti naše poslovanje”, izjavio je Čapek.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...