Najpoznatija lutka na svetu u borbi za zaštitu okeana

Nove Barbike biće izrađene od 100 odsto reciklirane plastike

EkologijaLifestyleU fokusuVestiZanimljivosti

12.6.2021 10:39 Autor: Redakcija Biznis.rs 1

Nove Barbike biće izrađene od 100 odsto reciklirane plastike Nove Barbike biće izrađene od 100 odsto reciklirane plastike
Kompanija igračaka Mattel lansira novu liniju lutki Barbika (Barbie) napravljenih od plastike, s tim što će iskoristiti materijal koji je prethodno dat na reciklažu,... Nove Barbike biće izrađene od 100 odsto reciklirane plastike

Kompanija igračaka Mattel lansira novu liniju lutki Barbika (Barbie) napravljenih od plastike, s tim što će iskoristiti materijal koji je prethodno dat na reciklažu, prenosi CNN business. Na taj način plastika neće završiti u okeanu. Kako navode iz kompanije, kolekcija „Barbie Loves the Ocean“, koja ima letnju temu, dolazi u pakovanju sa tri lutke i setom za igranje odbojke na plaži.

Kompanija igračaka udružiće se sa kompanijom za reciklažu plastike Envision Plastics, a materijal će nabavljati iz područja na meksičkom poluostrvu Baja, koje pokušava da ublaži zagađenost plastičnim otpadom.

„Naši napori za održivost predstavljaju sledeći korak u Barbikinoj društvenoj misiji i evoluciji“, saopštila je za CNN Business viša potpredsednica kompanije Mattel (MAT) i globalna šefica portfelja kompanije Barbie and Dolls Lisa Meknajt ( Lisa McKnight).

„Da bismo pokazali dobar primer sledećim generacijama, moramo  se založiti za zaštitu planete, smanjenje negativnih uticaja na životnu sredinu i promocije održivog razvoja“, dodala je ona.

Svaka lutka u kompletu „Barbie Loves the Ocean“ košta 10 dolara, s druge strane komplet za igranje odbojke na plaži košta 20 dolara, dok set za početni asortiman iznosi 10 dolara. U okviru Barbi serije i vloga na YouTube, Mattel će izdanje lutaka upariti sa novim video zapisom pod nazivom „Barbi objašnjava na koji način možemo zaštititi planetu“.

Nova linija Barbi su poslednji Mattelov potez u postizanju ciljeva održivosti. Naime, 76-godišnja kompanija za igračke prethodno se obavezala da će do 2030. godine u svim svojim proizvodima i ambalaži koristiti 100 odsto reciklirane, reciklirajuće ili plastične materijale na biološkoj osnovi.

U maju je kompanija igračaka najavila da pokreće program nazvan „Mattel Playback“, koji podstiče potrošače da Mattelu pošalju svoje stare igračke, a kompanija može ponovo koristiti materijale za svoje buduće proizvode. Program je počeo sa Barbi i još dve marke Mattel – Matchbook i MEGA igračke, a pomenuti brendovi biće dodavani prilikom proizvodnje.

Pandemija je stvorila nepredviđeni porast potražnje za igračkama dok su se roditelji igrali sa decom kod kuće. Mattel nije jedini kad su ekološka zalaganja u pitanju, jer mnoge velike kompanije za igračke pokušavaju da postanu ekološki prihvatljivije, nakon decenija oslanjanja na ekološki destruktivnu plastiku u svojim proizvodima i ambalaži.

Pronalaženje alternativa za plastiku je presudno za borbu protiv klimatskih promena, a usvajanje „ekološki prihvatljivog“ marketinga i proizvoda važno je za kompanije, jer su potrošači sve svesniji kako njihov izbor utiče na planetu, piše CNN business.

Tagovi
LIFESTYLE

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...