PREKO ALIBABE DO KUPACA U KINI Virtuelni samit pruža priliku srpskim kompanijama da predstave svoje brendove

BiznisBolji posaoManifestacijeSrbijaU fokusuVesti

12.1.2021 08:50 Autor: Marija Jovanović 0

PREKO ALIBABE DO KUPACA U KINI Virtuelni samit pruža priliku srpskim kompanijama da predstave svoje brendove PREKO ALIBABE DO KUPACA U KINI Virtuelni samit pruža priliku srpskim kompanijama da predstave svoje brendove
Privredna komora Srbije pozvala je sve zainteresovane kompanije da od 19. do 21. januara učestvuju na Alibabinom „Virtuelnom samitu za nove prodavce Tmall Global“ i... PREKO ALIBABE DO KUPACA U KINI Virtuelni samit pruža priliku srpskim kompanijama da predstave svoje brendove

Privredna komora Srbije pozvala je sve zainteresovane kompanije da od 19. do 21. januara učestvuju na Alibabinom „Virtuelnom samitu za nove prodavce Tmall Global“ i iskoriste priliku da svoje proizvode i brendove predstave ogromnom kineskom tržištu.

„Ovo je velika šansa za sve naše kompanije da se predstave i nađu kupce na kineskom tržištu. Tmall Global  je platforma za elektronsku trgovinu Alibaba Grupe, i kao jedna od najposećenijih veb lokacija za maloprodaju omogućava preduzećima širom sveta da svoje proizvode prodaju u Kini“, objasnio je Mihailo Vesović, direktor Sektora za strateške analize, usluge i internacionalizaciju Privredne komore Srbije.

Ova platforma okuplja više od 26.000 stranih kompanija u 5.300 kategorija iz više od 84 zemalje i regiona, pomažući inostranim brendovima da dođu do 800 miliona potrošača koji u Kini kupuju preko Alibabe.

Čovek kupuje onlajn
Foto: Pixabay.com

Vesović ističe da je Alibaba Grupa u procesu uvođenja olakšavajućih mera za pristup Tmall Global platformi za zemlje kao što je Srbija, za brendove koji imaju potencijal da budu prepoznati i nađu kupce u Kini.

Na Samitu će takođe biti predstavljeni poslovni modeli pogodni za mala i srednja preduzeća koja žele da njihovi proizvodi uđu u sektor maloprodaje u Kini.

Stručnjaci Tmall Global informisaće vlasnike kompanija ili distrubutere brendova o raznim poslovnim rešenjima za plasman proizvoda na kinesko tržište na kome rastuća srednja i visoka klasa sve više kupuje uvozne proizvode iz celog sveta.

Kako je saopštila PKS, predstavnici kompanija zainteresovani za učešće na virtuelnom samitu, do 15. januara mogu da se registruju online.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...