PRIHODI OD TURISTIČKIH TAKSI DRASTIČNO SMANJENI Oporavak tek 2023, kažu u crnogorskoj NTO

BiznisRegionTurizamVesti

13.9.2020 09:55 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

PRIHODI OD TURISTIČKIH TAKSI DRASTIČNO SMANJENI Oporavak tek 2023, kažu u crnogorskoj NTO PRIHODI OD TURISTIČKIH TAKSI DRASTIČNO SMANJENI Oporavak tek 2023, kažu u crnogorskoj NTO
Negativne posledice pandemije na sektor turizma u Crnoj Gori su očigledne. O tome svedoči i pad ukupnih prihoda od boravišne takse, članskog doprinosa i... PRIHODI OD TURISTIČKIH TAKSI DRASTIČNO SMANJENI Oporavak tek 2023, kažu u crnogorskoj NTO

Negativne posledice pandemije na sektor turizma u Crnoj Gori su očigledne. O tome svedoči i pad ukupnih prihoda od boravišne takse, članskog doprinosa i turističke takse, s obzirom da su sada na nivou 26,6 odsto u odnosu na isti period 2019. godine, piše crnogorska Pobjeda.

Prihodi, zaključno sa 9. septembrom, iznose 2.956.137 evra, potvrdili su crnogorskom dnevniku u Nacionalnoj turističkoj organizaciji. Samo od boravišne takse naplaćeno je 1.228.203 evra, što je 16,4 odsto ostvarenih prihoda prošle godine.

Turistički sektor u Evropi suočava sa do sada neviđenom krizom i neizvesnošću po pitanju oporavka, stoji u poslednjem izveštaju Evropske komisije za putovanja (ETC), čiji je NTO član.

Nove prognoze pokazuju da se ove godine očekuje smanjenje putovanja u Evropu za 54 odsto u odnosu na prošlu. Globalna putovanja biće prepolovljena do kraja 2020, a nivoi iz prošle godine biće dostignuti tek 2023. godine.

Foto: Printscreen youtube

Stope popunjenosti hotela u Evropi iznosile su 26,5 odsto u julu ove godine, što predstavlja pad od 66,4 procenata u poređenju sa istim mesecom prošle godine. Hoteli u Crnoj Gori tokom jula imali su popunjenost do 42 odsto, kazali su za Pobjedu u NTO.

Iako su mnogi Evropljani želeli da putuju tokom leta, granična ograničenja i zahtevi za karantinom i testom, negativno su uticali i na letovanja i na poslovna putovanja.

Turizam, kao sektor koji karakterišu interakcije ljudi, pretrpeo je snažne promene. Prilagođavajući se „novoj normalnosti“ šansa je u efikasnom prihvatanju metoda digitalnog sveta, kazali su u NTO, dodajući da su svoje promotivne aktivnosti preusmerili na digitalne kanale, poput virtuelnog učešća na turističkim sajmovima, oglašavanja putem globalnih turističkih platformi i društvenih mreža, održavanje online webinara, kao i na livestreaming.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...