online šoping direktno iz izloga prodavca

TikTok i Shopify udruženi povezuju trgovce sa proizvodima

Hi-techInovacijeLifestylePreduzetnikSvetVesti

26.8.2021 19:15 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

TikTok i Shopify udruženi povezuju trgovce sa proizvodima TikTok i Shopify udruženi povezuju trgovce sa proizvodima
Platforma za online kupovinu Shopify  je najavila novi način da preduzetnici dođu do potrošača pomoću TikTok Shopping -a. Po prvi put, trgovci Shopify sa... TikTok i Shopify udruženi povezuju trgovce sa proizvodima

Platforma za online kupovinu Shopify  je najavila novi način da preduzetnici dođu do potrošača pomoću TikTok Shopping -a. Po prvi put, trgovci Shopify sa TikTok For Business nalogom uskoro će moći da dodaju karticu za kupovinu u svoje profile i sinhronizuju svoje kataloge, kako bi stvorili mini izlog koji se povezuje direktno sa njihovom online prodavnicom radi plaćanja, prenosi Tamebay.

 „Omogućavajući nova iskustva u kupovini unutar aplikacija i otkrivanje proizvoda na TikToku, Shopify po prvi put pokreće ekonomiju korisnika na jednoj od najbrže rastućih društvenih i zabavnih platformi na svetu. Oduševljeni smo što možemo pomoći sledećoj generaciji preduzetnika da se poveže sa svojom publikom na više načina – i sa TikTokom kao vizionarskim partnerom,“ istakao je predsednik Shopify, Harli Finkelstejn (Harley Finkelstein).

Dve kompanije su se udružile kako bi povezale trgovce sa proizvodima, koje se mogu koristiti za označavanje artikla na organskim postovima na TikToku. Korisnici tada mogu da izaberu kupovinu direktno iz izloga prodavca ili da kliknu na označeni proizvod u video zapisu trgovca, što će ih odvesti na online prodaju.

TikTok je jedna od najbrže rastućih zabavnih platformi na svetu, sa stotinama miliona aktivnih korisnika, a od februara 2020. do februara 2021. godine instalacije na Shopify-ovim kanalima društvene trgovine povećane su za 76%odsto. Dublje integrišući trgovinu sa platformom društvenih medija, Shopify osnažuje trgovce da dosegnu do još više potrošača.

„Naša zajednica je pretvorila kupovinu u iskustvo koje je ukorenjeno u otkrivanju, povezivanju i zabavi, stvarajući nenadmašne mogućnosti za brendove kako bi privukli pažnju. TikTok je jedinstveno postavljen u centar sadržaja i trgovine, a ova nova rešenja još više olakšavaju preduzećima svih veličina stvaranje zanimljivog sadržaja, koji potrošače vodi direktno do digitalnog mesta kupovine, ” zaključio je za Tamebay predsednik Global Business Solutions, TikTok, Blejk Čendl  (Blake Chandlee).

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...