velika kriza nemačkog giganta u proizvodnji automobila

Pobuna radnika auto-kompanije Volkswagen zbog mogućeg zatvaranja nekih fabrika

AutomobiliBiznis

4.9.2024 17:04 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

Pobuna radnika auto-kompanije Volkswagen zbog mogućeg zatvaranja nekih fabrika Pobuna radnika auto-kompanije Volkswagen zbog mogućeg zatvaranja nekih fabrika
Uprava auto-kompanije Volkswagen danas se sukobila s radnicima, istaknuvši potrebu preuzimanja zajedničke odgovornosti u pokušaju da se preokrenu stvari u krizom pogođenom nemačkom automobilskom... Pobuna radnika auto-kompanije Volkswagen zbog mogućeg zatvaranja nekih fabrika

Uprava auto-kompanije Volkswagen danas se sukobila s radnicima, istaknuvši potrebu preuzimanja zajedničke odgovornosti u pokušaju da se preokrenu stvari u krizom pogođenom nemačkom automobilskom divu.

Sukob dolazi nedugo nakon što je proizvođač automobila označio da više ne može isključiti mogućnost zatvaranja pogona u matičnoj Nemačkoj, što je mera koja se ranije smatrala isključenom, prenosi Mina, pozivajući se na SEEbiz.

Fotografije prikazuju zaposlene kako protestuju zbog potencijalnih planova za poslovanje, mašu sindikalnim zastavama i transparentima sa sloganima koji govore da greške uprave nisu njihova krivica i pozivaju vođe da konačno rade svoj posao, prema navodima CNBC-a.

“Već neko vreme na brend trošimo više novca nego što zarađujemo. To dugoročno ne ide dobro”, rekao je zaposlenima glavni finansijski direktor i glavni operativni direktor Volkswagen grupe Arno Antlic (Arno Antlitz), prema komentarima koje je podelio Volkswagen.

On je objasnio da je godišnja prodaja vozila u Evropi pala u poređenju s periodom pre pandemije Covid-19 i trebalo bi da ostane niža u odnosu na tu osnovnu vrednost.

Antlic je kazao da očekuje da će se u budućnosti na evropskom tržištu svake godine prodavati oko dva miliona automobila manje u poređenju s periodom pre pandemije.

Antlic procenjuje da Volkswagen drži oko četvrtinu evropskog tržišnog udela, što znači da se pad pretvara u 500.000 godišnjih manjkova u prodaji vozila kompanije, što je jednako kombinovanoj prodaji koju obično postižu dve njegove fabrike.

Volkswagen je u ponedeljak saopštio da smatra da će njegov sporazum o zaštiti zaposlenja, koji je na snazi od 1994. i štiti radnu snagu u Nemačkoj do 2029, možda morati da se okonča.

Nagađanja o zatvaranju fabrika Volkswagena u Osnabreku i Drezdenu pojačala su se u utorak.

„Naša zajednička odgovornost je to da se pobpoljša efikasnost troškova posebno nemačkih lokacija. Moramo povećati produktivnost i smanjiti troškove”, rekao je Antlic.

On je dodao da imaju još godinu, možda dve, da promene stvari, ali da moraju iskoristiti to vreme.

  • Inquiete

    5.9.2024 #1 Author

    Bolje neka traže drugi posao, očigledno je da kompanija nije stabilna.

    Odgovori

  • SHALIMAR

    5.9.2024 #2 Author

    Smanjivanje troskova je smanjivanje broja zaposlenih..

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.