PROMOCIJA SRBIJE NA ALIBABINOJ PLATFORMI Hiljade Kineza virtuelnom turom „prošetalo“ kroz Beograd

BiznisTurizam

14.5.2020 15:16 Autor: Marija Jovanović

PROMOCIJA SRBIJE NA ALIBABINOJ PLATFORMI Hiljade Kineza virtuelnom turom „prošetalo“ kroz Beograd PROMOCIJA SRBIJE NA ALIBABINOJ PLATFORMI Hiljade Kineza virtuelnom turom „prošetalo“ kroz Beograd
Promocija Srbije kao turističke destinacije počela je na poznatoj Alibabinoj turističkoj platformi „Fliggy“ (Fligi) u Kini. U dvosatnom uključenju, direktorka Turističke organizacije Srbije (TOS)... PROMOCIJA SRBIJE NA ALIBABINOJ PLATFORMI Hiljade Kineza virtuelnom turom „prošetalo“ kroz Beograd

Promocija Srbije kao turističke destinacije počela je na poznatoj Alibabinoj turističkoj platformi „Fliggy“ (Fligi) u Kini. U dvosatnom uključenju, direktorka Turističke organizacije Srbije (TOS) Marija Labović, govorila je gde sve kineski turisti mogu da putuju kroz Srbiju i kako da ceo odmor provedu u našoj zemlji.

Tokom uključenja iz Beograda sa kineskim turistima na mreži prošetali smo od Kalemegdana do Skadarlije, ispričali im priče iz cele Srbije i na kraju im pokazali bogatu gastronomsku ponudu u beogradskoj boemskoj četvrti„, saopštila je Turistička organizacija Srbije.

Tokom promocije, na platformi preko koje je prošle godine ideju za putovanje potražilo oko 270 miliona korisnika, naglašeno je da je Srbija prva ukinula vize za kineske građane. Prenos koji je završen nastupom folklornog ansambla, pratilo je hiljade Kineza koji su sve vreme ostali na mreži, a Srbija je dobila preko 200.000 lajkova.

Foto: Pixabay.com

Srbija je u poslednje dve godine postala najbrže rastuća destinacija na Fliggy platformi jer je u 2019. godini broj rezervacija za putovanje povećan za 147 odsto, a više od polovine ovih rezervacija su putnici mlađi od 35 godina„, navode u TOS i dodaju da je plaftorma „Fliggy“ ove godine odlučila da kampanja sa Srbijom bude besplatna.

„Fliggy“ je putnički brend Alibaba grupe, sa fokusom na mlađe generacije takozvanih milenijalaca. Za kampanju uživo, pored Srbije, odabrali su Francusku, Nemačku, Finsku i Ujedinjeno Kraljevstvo.

Iako je turizam iz Kine privremeno obustavljen zbog uticaja virusa Covid-19, “Fliggy” se odlučio da kineske turiste inspiriše da ubuduće putuju u Evropu.

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.