putnici previše koristili popuste

Ryanair ukida svoj program lojalnosti posle samo osam meseci

BiznisFirme u fokusu

29.11.2025 15:47 Autor: Redakcija Biznis.rs 12

Ryanair ukida svoj program lojalnosti posle samo osam meseci Ryanair ukida svoj program lojalnosti posle samo osam meseci
Ryanair je objavio da ukida svoj program lojalnosti, koji je pokrenuo pre samo osam meseci, tvrdi da su putnici previše koristili popuste. Klub lojalnosti,... Ryanair ukida svoj program lojalnosti posle samo osam meseci

Ryanair je objavio da ukida svoj program lojalnosti, koji je pokrenuo pre samo osam meseci, tvrdi da su putnici previše koristili popuste.

Klub lojalnosti, nazvan Prime, imao je 55.000 članova, što je avio-kompaniji donelo 4,4 miliona evra prihoda. Ali putnici su uštedeli više od šest miliona evra na promotivnim kartama, ostavljajući kompaniju u gubitku, prenosi SEEbiz.

Niskotarifna avio-kompanija je danas objavila da ukida program, koji je nudio pogodnosti uključujući letove sa popustom, besplatne rezervacije sedišta i putno osiguranje. Prime je pokrenut u februaru, po ceni od 79 evra godišnje za kupce u Velikoj Britaniji i EU. Obećala je svojim lojalnim kupcima da će uštedeti između 60 i 530 evra godišnje pridruživanjem programu.

Dara Brejdi (Dara Brady), glavna direktorka marketinga kompanije Ryanair, rekla je da je probni program lojalnosti koštao kompaniju više novca nego što je zaradila.

„Ovaj nivo prihoda od pretplate ne opravdava vreme i trud potrebne za kreiranje mesečnih ponuda ekskluzivnih promocija za naših 55.000 članova Prime programa.“

Ryanair je saopštio da će svi članovi nastaviti da uživaju u ekskluzivnim ponudama sa niskim cenama do oktobra 2026. godine, ali da putnici neće moći ponovo da se pridruže nakon petka, 28. novembra 2025. godine.

  • Jeca

    30.11.2025 #1 Author

    I to je veliki razlog.

    Odgovori

  • KIMCHI

    30.11.2025 #2 Author

    Pa valjda koriscenje popusta i jeste cilj korisnika

    Odgovori

  • VALERIJA

    30.11.2025 #3 Author

    Da li je to bio i početni plan ili ishodna odluka nećemo saznati.

    Odgovori

  • JELENA1974

    30.11.2025 #4 Author

    Low coast avioprevizni i su od početka funkuncinisala po principu „kol’ko para toliko muzike.“

    Odgovori

  • REA

    30.11.2025 #5 Author

    Naravno, kad putnici previše cene popuste, kompanija odluči da ih kazni — lojalnost nikad nije jeftina.

    Odgovori

  • HANA

    30.11.2025 #6 Author

    Putnici previše koristili popuste? 🤡

    Odgovori

  • darmar

    30.11.2025 #7 Author

    Ovo nije korektno, zasto su uvodili a sad ukidaju.

    Odgovori

  • MinjaKristalŠminkanje

    30.11.2025 #8 Author

    Ryanair je ukidanjem programa lojalnosti pokazao da model popusta nije bio finansijski održiv uprkos velikom interesovanju putnika. Ovaj potez ukazuje da će avio-kompanija nastaviti da optimizuje troškove čak i po cenu odustajanja od popularnih usluga.

    Odgovori

  • Šone

    30.11.2025 #9 Author

    Brza odluka sugeriše da program nije dao očekivane rezultate ni privukao dovoljno putnika.

    Odgovori

  • STFN10

    30.11.2025 #10 Author

    Gašenje programa lojalnosti Ryanair posle samo osam meseci jasno pokazuje da i veliki provajderi vide kako dugoročno ne mogu da održe “jeftine pogodnosti” — čini se da su putnici iskoristili popuste više nego što je cena članstva opravdavala.

    Odgovori

  • ŽIZI

    30.11.2025 #11 Author

    Previše darežljivo, pa im se obilo o glavu

    Odgovori

  • SUNCICA

    30.11.2025 #12 Author

    Neko bi trebao u samoj firmi da plati cenu za ovo, loše je sve isplanirano i proračunato

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.