Ryanair ukida svoj program lojalnosti posle samo osam meseci
29.11.2025 15:47 Autor: Redakcija Biznis.rs 12

Ryanair je objavio da ukida svoj program lojalnosti, koji je pokrenuo pre samo osam meseci, tvrdi da su putnici previše koristili popuste.
Klub lojalnosti, nazvan Prime, imao je 55.000 članova, što je avio-kompaniji donelo 4,4 miliona evra prihoda. Ali putnici su uštedeli više od šest miliona evra na promotivnim kartama, ostavljajući kompaniju u gubitku, prenosi SEEbiz.
Niskotarifna avio-kompanija je danas objavila da ukida program, koji je nudio pogodnosti uključujući letove sa popustom, besplatne rezervacije sedišta i putno osiguranje. Prime je pokrenut u februaru, po ceni od 79 evra godišnje za kupce u Velikoj Britaniji i EU. Obećala je svojim lojalnim kupcima da će uštedeti između 60 i 530 evra godišnje pridruživanjem programu.
Dara Brejdi (Dara Brady), glavna direktorka marketinga kompanije Ryanair, rekla je da je probni program lojalnosti koštao kompaniju više novca nego što je zaradila.
„Ovaj nivo prihoda od pretplate ne opravdava vreme i trud potrebne za kreiranje mesečnih ponuda ekskluzivnih promocija za naših 55.000 članova Prime programa.“
Pročitajte još:
Ryanair je saopštio da će svi članovi nastaviti da uživaju u ekskluzivnim ponudama sa niskim cenama do oktobra 2026. godine, ali da putnici neće moći ponovo da se pridruže nakon petka, 28. novembra 2025. godine.















Jeca
30.11.2025 #1 AuthorI to je veliki razlog.
KIMCHI
30.11.2025 #2 AuthorPa valjda koriscenje popusta i jeste cilj korisnika
VALERIJA
30.11.2025 #3 AuthorDa li je to bio i početni plan ili ishodna odluka nećemo saznati.
JELENA1974
30.11.2025 #4 AuthorLow coast avioprevizni i su od početka funkuncinisala po principu „kol’ko para toliko muzike.“
REA
30.11.2025 #5 AuthorNaravno, kad putnici previše cene popuste, kompanija odluči da ih kazni — lojalnost nikad nije jeftina.
HANA
30.11.2025 #6 AuthorPutnici previše koristili popuste? 🤡
darmar
30.11.2025 #7 AuthorOvo nije korektno, zasto su uvodili a sad ukidaju.
MinjaKristalŠminkanje
30.11.2025 #8 AuthorRyanair je ukidanjem programa lojalnosti pokazao da model popusta nije bio finansijski održiv uprkos velikom interesovanju putnika. Ovaj potez ukazuje da će avio-kompanija nastaviti da optimizuje troškove čak i po cenu odustajanja od popularnih usluga.
Šone
30.11.2025 #9 AuthorBrza odluka sugeriše da program nije dao očekivane rezultate ni privukao dovoljno putnika.
STFN10
30.11.2025 #10 AuthorGašenje programa lojalnosti Ryanair posle samo osam meseci jasno pokazuje da i veliki provajderi vide kako dugoročno ne mogu da održe “jeftine pogodnosti” — čini se da su putnici iskoristili popuste više nego što je cena članstva opravdavala.
ŽIZI
30.11.2025 #11 AuthorPreviše darežljivo, pa im se obilo o glavu
SUNCICA
30.11.2025 #12 AuthorNeko bi trebao u samoj firmi da plati cenu za ovo, loše je sve isplanirano i proračunato