ŽIG ČUVARKUĆA ZA 75 DOMAĆIH PROIZVODA Do jeseni još 250 artikala sa oznakom kvaliteta, kažu u PKS

BiznisSrbijaVesti

28.8.2020 14:20 Autor: Ljiljana Begović

ŽIG ČUVARKUĆA ZA 75 DOMAĆIH PROIZVODA Do jeseni još 250 artikala sa oznakom kvaliteta, kažu u PKS ŽIG ČUVARKUĆA ZA 75 DOMAĆIH PROIZVODA Do jeseni još 250 artikala sa oznakom kvaliteta, kažu u PKS
Pravo na žig „Čuvarkuća“, u okviru projekta Privredne komore Srbije „Stvarano u Srbiji“, dobilo je 75 proizvoda kao potvrdu kvaliteta i domaćeg porekla. „Čuvarkuću“... ŽIG ČUVARKUĆA ZA 75 DOMAĆIH PROIZVODA Do jeseni još 250 artikala sa oznakom kvaliteta, kažu u PKS

Pravo na žig „Čuvarkuća“, u okviru projekta Privredne komore Srbije „Stvarano u Srbiji“, dobilo je 75 proizvoda kao potvrdu kvaliteta i domaćeg porekla.

„Čuvarkuću“ je dobilo 19 proizvoda „Ukusi moga kraja“ kompanije Merkator S, 15 Nektarovih, 14 Mlekare Šabac, 10 kompanije Vital, šest proizvoda kompanije Esensa, pet firme Vrtlari, četiri Mlekare Granice, kao i Zanatsko lager pivo Mala barka i Voćna rakija od šljive, proizvođača SIL 3 Žitište, objavila je PKS.

Odluku je, na prvoj sednici, doneo Savet za odlučivanje o pravu korišćenja kolektivnog žiga „Čuvarkuća“ u kome su stručnjaci iz oblasti tehnologije, marketinga, kreativne industrije, zaštite potrošača i zaštite životne sredine.

„Već od sledeće sedmice žig “Čuvarkuća“ može se očekivati na ovim prvim proizvodima koji su dobili pravo da ga koriste, a još dodatnih 150 čeka odluke tehničke komisije i Saveta. Očekujemo da će već početkom jeseni oko 250 domaćih proizvoda nositi ovu oznaku“, istakao je predsednik Saveta i direktor Sektora za strateške analize, usluge i internacionalizaciju PKS Mihailo Vesović.

Foto:Tanjug/Dragan Kujundžić

„Čuvarkuća“ je garant proizvođačima i potrošačima i dokaz da je više od 80 odsto vrednosti proizvoda stvoreno u Srbiji.

„Na ovaj način podižemo ukupnu snagu privrede, dajemo podsticaj ne samo velikim, nego i malim preduzećima koja su u dobavljačkom lancu, ali i izlaze samostalno na tržište. Sa Čuvarkućom domaći brend biće ojačan i dodatno istaknut“, rekao je Vesović, prenosi Tanjug.

Projekat „Stvarano u Srbiji“ i žig „Čuvarkuća“ imaju cilj da podrže domaće proizvode i proizvođače i unaprede svest potrošača o značaju kupovine domaćih proizvoda. Ovaj strateški projekat usmeren je na jačanje ekonomije Srbije, povećanje zaposlenosti i investicija, unapređenja konkurentnosti i imidža domaćih kompanija, kao i spoljnotrgovinskog bilansa.

Projekat „Stvarano u Srbiji“, kao strateški projekat podrške domaćim proizvodima i proizvođačima, startovao je polovinom juna, a svi privrednici koji proizvode u Srbiji i imaju kvalitetne proizvode domaćeg porekla mogu aplicirati za dobijanje žiga. Pravo korišćenja „Čuvarkuće“ dobija se na tri godine, sa mogućnošću resertifikacije.

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.