Mirišljavi ukrasi koji dočaravaju život pre pandemije

Ako ste se uželeli mirisa štampača i višesatnog sastanka možete samo zapaliti sveću

LifestyleZanimljivosti

24.4.2021 14:08 Autor: Ljiljana Begović

Ako ste se uželeli mirisa štampača i višesatnog sastanka možete samo zapaliti sveću Ako ste se uželeli mirisa štampača i višesatnog sastanka možete samo zapaliti sveću
Sada je 2021. godina, a vi ste kod kuće 390. dan zaredom. Želite da se opustite i umesto da upalite sveću sa mirisom breskve, jasmina... Ako ste se uželeli mirisa štampača i višesatnog sastanka možete samo zapaliti sveću

Sada je 2021. godina, a vi ste kod kuće 390. dan zaredom. Želite da se opustite i umesto da upalite sveću sa mirisom breskve, jasmina ili ruže, vi posežete za svećom koja nosi naziv „Happy hour“ (srećan sat) „četvrtkom za konferencijskim stolom“ sa mirisima  burbona.

Ova sveća stvarno postoji i to sa ciljem da oni koji su nostalgični za svojim kancelarijskim danima unesu preko mirisa željenu atmosferu u svoj dom.

Ovaj i mnogi drugi slični mirisi sveća deo su nove linije proizvoda pod nazivom Mirisi kancelarije (Eau d’Office), inspirisane mestom za koje verovatno nikada niste pomislili da će vam nedostajati – kancelarija.

Kreativni direktori Kejti Fejseda (Katie Facada) i Tibo Žerar (Thibault Gerard) u početku su lansirali sveće kao oproštajni poklon za svoje najdraže kolege, ali sveće su bile toliko dobro prihvaćene među svim saradnicima, da su ih stavili na raspolaganje masama – i to besplatno. Iako trenutno postoji ograničena količina, agencija iza koje stoje kreativni direktori obnoviće zalihe prema potražnji, koja je velika, navodi Fejseda.

Sve što treba da uradite je da kliknete na link, na Eau D’Office Instagram stranici da biste poslali porudžbinu i vaš stan će mirisati baš kao premorena mašina za kopiranje.

„Mi vam preporučujemo šest Eau D’Office mirisa, uključujući „Ostatke doručka u uređivačkoj kancelariji“, koji podsećaju na slaninu, jaje i sir, zatim tu su i sveće nazvane „Topla ploča sa 96 stranica levo na štampaču“, kao  i „Suši četvrtak u kafiću“, koji kombinuje miris začinjenog vasabija sa sprejem za čišćenje tek obrisanog stola“, navode tvorci sveća.

„Popodnevna drama u kafe baru“ bila je najpopularnija, napominje Fejseda.

Foto: Pexels.com

Žerar i Fejseda su sa kompanijom Candle Studio sa sedištem u Ohaju kreirali parfeme i pokušali da mirise učine što autentičnijim.

„Trudili smo se da napravimo mirise koji će dočarati uspomenu na specifičnu sredinu, a ne neki savršen miris koji imate na svojoj koži“, objašnjava Žerar.

Fejseda kaže da kada zapalite sveće one mogu satima da gore i da vas vraćaju u dane kada ste uživali na poslu sa kolegama.

Tvorci ovih neobičnih mirišljavih sveća kažu da 2021. godine senzualni mirisi i cvetne arome nisu ono za čim žudimo. Potrošači su nostalgični za bivšim životima, a brendovi odgovaraju mirisima (i zvukovima) koji nas podsećaju na to .

Početkom ove godine kompanija Miller Light lansirala je ograničenu seriju sveća pod nazivom „Mirisi u baru“, sa aromama poput duvana i fermentisanog kvasca, kako bi dočarali atmosferu omiljenih kafića i restorana.

Prilagođavajući se situaciji, brendovi pronalaze nove načine za dočaravanje atmosfere vaših omiljenih mesta koja ste posećivali pre pandemije. Poenta zapravo nije lep miris, radi se o prizivanju mesta i osećanja, i ne moraju da mirišu dobro da bismo ih voleli, navode tvorci mirišljavih sveća, prenosi Fast Company.

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.