FOTOGRAFIJE LJUBIMACA KOJE ĆETE SANJATI Sve o novim modelima i kako da automobile profesionalno snimite, otkrivaju jutjuberi Petar i Saša
23.12.2020 13:18 Autor: Ljiljana Begović
Iako 2020. nije godina u kojoj je tržište automobila doživelo procvat, ipak ljubitelji četvorotočkaša vole da uživaju u pogledu na nove modele. Petar Marković i Aleksandar Savin došli su na ideju da svoju strast prema automobilima dele sa svojim pratiocima na društvenim mrežama i Youtube kanalu.
Produkcija iza koje stoje naši sagovornic nosi ime iDook Media, a čine je dva člana: Petar Marković, zadužen za video i Aleksandar Savin, koji radi fotografiju.
„Petar se veoma dugo bavio reportažnom fotografijom, dok sam ja od početka bio baziran na fotografisanju vozila. Početak zajedničkog rada dogodio se 2017. godine, kada zajedno dobijamo stalni angažman za TopSpeed magazine, gde se Petar bavio video produkcijom i emisijom, dok sam fotografiju radio ja“, kaže za Biznis.rs Aleksandar Savin.
Pandemija je kao i na sve uticala i na rad naših sagovornika, koji su odlučili da se osamostale i formiraju iDook Media produkciju.
Kad pogledate neki od youtube video snimaka Aleksandra i Petra videćete da su spojili dve stvari koje ljubitelji automobila najviše i vole. Saznaćete sve o novim modelima, ali i kako fotografisati i snimiti automobil za na primer reklamu.
„Mi se ne bavimo usko recenzijom automobila, iako nam je ta tema veoma bliska. Trudimo se da kroz svet fotografije i snimanja predstavimo kako izgleda naš posao, a s obzirom da sa automobilima najviše radimo, koristimo njih kao modele i usput provučemo zanimljive informacije koje pojedina vozila čini specijalnijim od ostalih“, navode naši sagovornici.
Aleksandar i Petar koriste svoje znanje i ljubav prema automobilima i fotorgrafiji da svoj konačni proizvod predstave što većem broju ljudi i da na taj način dođu i do novih poslova.
„Glavni cilj je, naravno, da imamo što više angažmana, a to radimo korišćenjem Youtube platforme kako bi skrenuli pažnju na naš rad i predstavili proizvod koji možemo da isporučimo. Pet meseci kasnije, taj cilj je ostao isti, ali se rodila nova ambicija za stvaranje zanimljivog sadržaja za gledaoce. To će najbolje pokazati novogodišnji specijal koji izlazi u januaru“, navodi Savin.
Pošto su relativno mlada produkcijska kuća novac od promovisanja na Youtube kanalu nije još uvek u prvom planu, ali znajući koliko može da se zaradi u automobilskoj industriji, naši sagovornici se nadaju da će ih neka automobilska kompanija angažovati.
„Za sada nismo imali ponude ovog tipa, ali vremenom će one sigurno doći. Glavna korist je promovisanje našeg brenda kako bi ljudi kojima treba usluga fotografisanja i snimanja lakše došli do nas“, kaže Savin.
Osim toga da se pojavljuju na nekom mediju, mladi danas žele da budu jutjuberi kako bi lakše došli i do zarade. Međutim, naši sagovornici navode da na početku to ne treba da bude cilj, već da se proizvod plasira određenoj ciljnoj grupi.
„Moguće je zaraditi, ali ne treba se previše oslanjati na to jer ta primanja mogu da variraju u zavisnosti od algoritma koji sam Youtube formira. Kada je reč o nama mi se fokusiramo na drugi izvor prihoda, a to su sponzori koji žele da se pojave u video snimcima koje emitujete i time koristi ciljanu publiku da plasira svoj proizvod ili uslugu. U tom slučaju izvor zarade je mnogo primamljiviji, ali opet ne bi savetovali nikom da se oslanja na njega, već da koristi taj izvor kao benefit“, zaključuju Aleksandar i Petar iz iDook Media produkcije.