Iznajmljivanje bioskopa kao dugoročno rešenje
2.3.2021 10:40 Autor: Marko Miladinović
Američki lanci bioskopa pokušavaju deo svog izgubljenog novca za vreme pandemije da povrate kroz uslugu iznajmljivanja filmskih dvorana za privatna prikazivanja. To, svakakom nije rešenje za velike sale koje mogu da prime više stotina ljudi, ali kada je reč o manjim dvoranama u okviru današnjih sinepleksa, ta opcija se već pokazala profitabilnom.
To se videlo i tokom prvog vikenda prikazivanja novog dugometražnog animiranog filma o doživljajima Toma i Džerija. Ovaj film je za tri dana zaradio 14,1 milion dolara od prikazivanja u bioskopima širom SAD.
Pre marta 2020. taj rezultat bi se smatrao osrednjim, ali zapravo je drugi najbolji u proteklih 12 meseci zbog restrikcija i strahovanja izazvanih korona virusom. Producentska kuća Warner Bros. saopštila je da je veliko učešće u dosadašnjoj ostvarenoj zaradi Toma i Džerija imalo upravo „prikazivanje za privatne potrebe“.
Bloomberg prenosi da će ovakva praksa ostati i u post-pandemijskom svakodnevnom životu, a za sada je promovišu lanci AMC Entertainment i Alamo Drafthouse Cinema.
Od već ranije uvedene ponude „rođendanskih prikazivanja“ u manjim salama, što se praktikuje već godinama i u Srbiji, ova opcija se razlikuje jer je ponuđena u znatno većem broju malih dvorana, a kao ciljnu grupu pre svega ima porodična prikazivanja.