KORONA PODSTAKLA PRODAJU IGRAČAKA Nagli rast prodaje barbika u svetu
23.10.2020 12:57 Autor: Marko Miladinović
Roditelji traže sve više načina da zanimaju svoju decu tokom perioda karantina i produženih boravaka u kući, pa sve igračke i društvene igre beleže rast prodaje u tekućoj godini. Među proizvođačima, po rezultatima se posebno izdvaja američki Mattel, poznat po brendovima Barbie, Hot Wheels, Uno i Pictionary.
Finansijski izveštaj za treći ovogodišnji kvartal pokazuje da je kompanija Mattel u tom periodu ostvarila prihod od 1,63 milijarde dolara, uz rast od 10 odsto u odnosu na prethodno tromesečje. Odmah po objavljivanju ove vesti, vrednost akcija kompanije porasla je za dodatnih 12 odsto.
Kao jedan od glavnih pokretača dobrih rezultata navodi se povećana potražnja za novim modelima popularnih barbika. Prodaja barbika povećana je za čak 29 odsto u poređenju sa drugim ovogodišnjim kvartalom.
Pretpostavlja se da je tom uspehu doprineo nedostatak ponude od strane najveće konkurencije, koja svoju lepezu proizvoda iz kategorije lutaka i figura vezuje najčešće za aktuelne filmske hitove namenjene omladini. Obzirom da je poseta bioskopima širom sveta drastično opala ili je zabranjena, vodeći holivudski studiji su pomerili svoje premijere za narednu godinu.
Analitičari predviđaju da će kompanija Mattel tek ostvariti izuzetne rezultate u predstojećoj prazničnoj sezoni, kada po pravilu igračke predstavljaju glavnu metu većine potrošača.