KUPOVINA VOZILA BMW PREKO INTERNETA Proizvođač luksuznih automobila sklopio strateško partnerstvo sa kompanijom Alibaba
AutomobiliBiznisBolji posaoHi-techLifestyleSvetVesti
26.10.2020 15:46 Autor: Ljiljana Begović
Nemački proizvođač luksuznih automobila BMW sklopio je strateško partnerstvo s kineskom tehnološkom kompanijom „Alibaba“ koje predviđa saradnju na brendiranju, marketingu, uslugama i informacionoj tehnologiji.
Cilj partnerstva je sprovođenje strategije digitalizacije u celom poslovnom procesu kompanije BMW koja bi trebalo da obuhvati i distributere, pokazuje memorandum o razumevanju.
BMW će tako postati prvi proizvođač automobila koji će koristiti Alibabin poslovni operativni sistem (ABOS). BMW i Alibaba zajednički će pokrenuti prvu internet kompaniju za prodaju i usluge.
Kupci će tako ubuduće putem interneta moći da kupuju BMW i MINI vozila, kao i da rezervišu usluge probne vožnje, popravke i održavanja. Uz podršku sistema ABOS nemački proizvođač i njegovi ovlašćeni distributeri ubrzaće i digitalnu transformaciju mreže u Kini, prenosi Seebiz.