Najavljena saradnja kompanije Nike sa brendom Kim Kardašijan
20.2.2025 08:49 Autor: Redakcija Biznis.rs 9



Američki proizvođač sportske opreme, Nike, saopštio je da će ovog proleća lansirati novi brend ženske aktivne odeće u SAD u partnerstvu sa brendom Skims koji je u vlasništvu influenserke Kim Kardašijan (Kim Kardashian) dok uprava kompanije radi na proširenju asortimana kako bi se bolje takmičila sa novim brendovima.
Očekuje se da će ovaj potez dati prednost kompaniji u sportskim brendovima u kežual oblačenju koji su fokusirani na žene, nakon što već sprovodi strategiju povratka sportskim korenima. Poslovanje kompanije Nike trenutno fokusirano na muški program koji čine više od polovine prodaje.
Potražnja za vrhunskim ženskim džogerima i pantalonama za jogu bila je pokretač rasta za kanadski Lululemon, kao i za startapove poput firmi Alo Ioga i Vuori. To je takođe pomoglo Gapovom brendu Athleta da zabeleži oporavak poslovanja, piše Momentum.
Nike je saopštio da će novi brend, nazvan NikeSKIMS, uključivati opremu za trening, obuću i aksesoar za žene.
Skims je lansiran 2019. godine i vrednovan je oko četiri milijarde dolara. Ovaj brend beleži veliku potražnju za premium grudnjacima, salonkama i steznicima.
Prva kolekcija NikeSKIM biće lansirana u pojedinim maloprodajnim lokacijama u SAD, kao i na veb stranici kompanije. U više maloprodajnih objekata i veleprodajnim kanalima biće dostupna sledeće godine.
Pročitajte još:
Akcije kompanije Nike zabeležile su rast na poslednjem trgovanju 6,2 odsto na 77,6 dolara, dok u poslednjih godinu dana beleže minus od oko 25 odsto.
Inquiete
20.2.2025 #1 AuthorOdličan poslovni potez, kao i sve što ima veze sa porodicom Kardašijan.
Iksi
20.2.2025 #2 AuthorBezveze sto bas sa njima…
WanderingSpirit
21.2.2025 #3 AuthorNegde sam citala da opada poslovanje Nike-a. Meni deluje kao ocajnicki potez ali ce se sirokoj masi sigurno svideti a to je jedino bitno.
Šone
21.2.2025 #4 AuthorNe znam šta se dešava sa Like-om….. Nisam u poslednje vreme zadovoljan kvalitetom
MARA
23.2.2025 #5 AuthorDream team
SanjaS
22.2.2025 #6 AuthorNe znam šta se do sad čekalo.
NELY
23.2.2025 #7 Authorodlican potez i saradnja
MinjaKristalŠminkanje
23.2.2025 #8 AuthorInteresantno, onda neka izbace i različite krojeve da možemo svi da stanemo u njih i da nam pašu.
STEPA
23.2.2025 #9 AuthorPa sve je to marketing