Nova pravila igre i šanse za uspeh na nacionalnom tržišnom prvenstvu

Hi-techLifestyle

1.3.2021 15:56 Autor: Redakcija Biznis.rs

Nova pravila igre i šanse za uspeh na nacionalnom tržišnom prvenstvu Nova pravila igre i šanse za uspeh na nacionalnom tržišnom prvenstvu
Očuvanje poslovnih uspeha i sigurnost predviđanja daljih tržišnih tokova, bili su pod znakom pitanja za najveći broj poslodavaca u protekloj godini. Pandemija je ostavila... Nova pravila igre i šanse za uspeh na nacionalnom tržišnom prvenstvu

Očuvanje poslovnih uspeha i sigurnost predviđanja daljih tržišnih tokova, bili su pod znakom pitanja za najveći broj poslodavaca u protekloj godini.

Pandemija je ostavila trag u svim industrijskim granama i uslovila velika operativna i strateška prilagođavanja kompanija gorućim potrebama zaposlenih, klijenata i šire društvene zajednice.

U trenutku kada online komunikacije i servisi postaju ključ održivosti i razvoja poslovanja za sve u biznis sektoru, kompanije iz telekomunikacionog okruženja imaju velike zadatke. Koje su novoformirane potrebe poslovne zajednice i kako na njih mogu da odgovore domaći telco operateri, govori Miloš Knežević, Enterprise Sales Director kompanije Vip mobile.

„Poslovna nesigurnost i neizvesnost pogodili su globalno tržište već u prvim danima pandemije, a one su se odrazile u narednim mesecima i na celokupnu biznis zajednicu u Srbiji, uključujući i naše biznis korisnike. Svesni da na našu podršku računaju u većoj meri nego ikada pre, u samo nekoliko nedelja prilagodili smo funkcionisanje timova svojih zaposlenih u smeru jačanja korisničke podrške na daljinu, a svoje poslovne ciljeve usmerili na kreiranje inovativnih custom i end to end rešenja shodno njihovim potrebama“, istakao je Knežević.

Foto: VIP/Promo

Biznis korisnicima je prvenstveno bila potrebna stabilna i neograničena internet konekcija da bi svoje poslovanje mogli da neometano presele na online teren, na kom se dalja tržišna utakmica odvija. Zbog toga je Vip kreirao posebne NEO NEO biz i NEO NEO biz Max tarifne pakete, kroz koje im je ponudio neograničen internet saobraćaj po istoj ceni mesečne pretplate bez obzira na potrošnju. Uz to, NEONEO tarife obuhvataju i beskonačne minute i poruke ka svim mrežama u okviru nacionalnog saobraćaja, povoljnije međunarodne pozive, 1GB surfa u romingu i 200 dolaznih i odlaznih roming minuta.

Vipova podrška biznis korisnicima nije se zadržala samo na personalizaciji usluga, objašnjava Knežević dodaoje:

„U želji da biznis korisnike podržimo ne samo kao provajder usluga, već kao pouzdan partner na kog se mogu osloniti kada naiđu izazovi, omogućili smo im besplatan i neograničen pristup Eyeson platformi za online komunikaciju. Poznati smo i po tome što smo 2019. godine lansirali prvu besplatnu biznis platformu u Srbiji – Naša mreža, kako bismo im pomogli da ostanu u toku sa aktuelnim trendovima i povežu se sa ostatkom poslovne zajednice u Srbiji. Pored toga, ova platforma omogućava im da započnu i realizuju sopstveni posao, kao i da svoj biznis promovišu kroz posebnu sekciju.“

Kako objašnjava Knežević, na listi prioriteta nisu bila samo hitna, već i dugoročna inovativna rešenja zasnovana na naprednoj upotrebi savremenih tehnologija i ostvarivanju njenih punih dometa koji donose benefite čitavoj zajednici. To su servisi koji će omogućiti brže i lakše poslovanje, na bezbedan i digitalan način pomoću servisnog modela „everything as a service“.

„Kada govorimo o novim ICT rešenjima koja mogu značajno da olakšaju život i unaprede poslovanje korisnika, važno je pomenuti inovativnu Narrow Band Internet of Things tehnologiju – najpouzdaniju globalnu tehnologiju za efikasniji, sigurniji i ekonomičniji prenos podataka za uređaje koji se povezuju internetom. Nju smo do sada učinili dostupnom na više od 90 odsto teritorije Srbije“, kaže Knežević.

Sa prelaskom na novi nivo digitalizacije društva, a usled drastičnog skoka online prometa podataka, jedno od krucijalnih pitanja postala je sajber bezbednosti mobilnih uređaja. Na tom planu Vip je korisnicima ponudio različita rešenja, kao što su: Endpont Protection – FSecure, Hardware Firewall – Stormshield, Back up podataka u Cloud-u – IStore.

„Prateći trendove tržišta, kreirali smo i paket za korisnike iz SME segmenta koji predstavlja kombinaciju naših core usluga i Office365 paketa sa ciljem da korisnicima omogućimo pristup uvek ažuriranim Office aplikacijama, kao i adekvatan prostor za smeštanje podataka u Cloud“, dodaje Vipov stručnjak.

Prema njegovoj oceni, činjenica da Vip u 2021. godini ulazi u proces rebrendiranja, posle kog će poslovanje nastaviti pod imenom A1 Srbija, garant je širih mogućnosti da se biznis zajednici i drugim korisnicima u Srbiji ponude još savremeniji i kvalitetniji servisi i usluge i unaprede mrežni kapaciteti u nacionalnim okvirima. Sa tim ciljem, kompanija planira i rekordne investicije u dalje unapređenje mreže na teritoriji čitave zemlje, zaključuje Knežević.

„I do sada smo imali podršku A1 Telekom Austrija Grupe za donošenje inovacija i primenu najsavremenijih poslovnih praksi na domaće tržište. Kao zvaničan predstavnik ovog internacionalnog brenda, u budućnosti ćemo moći da ostvarimo još veća ulaganja u infrastrukturu i povećanje opsega i kvaliteta usluga, značajno unapredimo iskustva korisnika, a našu zemlju učinimo konkurentnom na globalnom telekomunikacionom tržištu“.

VIP MOBILE

MILUTINA MILANKOVIĆA 1Ž, 11070 Beograd (Novi Beograd), Srbija

Poslovni prihodi (RSD):
34.363.072.000,00 (2019.)
Broj zaposlenih:
1.151,00 (2019.)

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.