PROFITIRALI OD PRODAJE PIDŽAMA I DUKSEVA Internet prodavnica odeće prkosi prognozama

Lifestyle

22.4.2020 15:38 Autor: Julijana Vincan

PROFITIRALI OD PRODAJE PIDŽAMA I DUKSEVA Internet prodavnica odeće prkosi prognozama PROFITIRALI OD PRODAJE PIDŽAMA I DUKSEVA Internet prodavnica odeće prkosi prognozama
Modni brend i onlajn prodavnica iz Mančestera, Boohoo, posluje bolje nego što se očekivalo, pa je iz ove kompanije saopšteno da je spremna da... PROFITIRALI OD PRODAJE PIDŽAMA I DUKSEVA Internet prodavnica odeće prkosi prognozama

Modni brend i onlajn prodavnica iz Mančestera, Boohoo, posluje bolje nego što se očekivalo, pa je iz ove kompanije saopšteno da je spremna da otkupi druge kojima ne ide tako dobro. Ovaj britanski onlajn modni ekspert potencijalni je kupac trgovinskog lanca kompanije Oasis and Warehouse. Do ovih promena na tržištu je došlo posle 23. marta, nakon proglašenja zabrane kretanja zbog borbe protiv pandemije korona virusa.

Boohoo je zabeležio rast od 54 odsto sa zaradom od 92 miliona dolara, kako se prodaja povećala za 44 odsto na 1.2 milijarde dolara do 29. februara, u poređenju na prethodnu godinu. Glavni sajt je Boohoo, ali ova kompanija sadži i modne brendove kao što su: PrettyLittleThing, Nasty Gal, Coast, Karen Millen i MissPap. Saopšteno je da ne mogu da ponude finansijski plan za predstojeću godinu zbog nesigurnosti koja vlada usled pandemije, zbog koje može da im se desi da počnu da zatvaraju svoje magacine u nekom momentu. Ali su napomenuli da imaju dobara bilans stanja sa 241 milionom dolara u kešu na kraju godine u da su „spremni da ometaju modna tržišta širom sveta“.

Nil Kato (Neil Catto), finansijski direktor kompanije izjavio je da je prioritet kompanije dobrobit njenog tima i kako se izboriti sa krizom, ali je iskazao da je spreman da pomogne i drugim brendovima u krizi, piše Guardian. Kato je odbio da komentariše da li postoji interesovanje za Oasis and Warehouse, saznaje The guardian. Kerol Kejn (Carol Kane), izvršna direktorka kompanije Boohoo, rekla je da su se kupci preorijentisali sa kupovine uskih haljina na ležerniju odeću poput dukseva, trenerki za džogiranje i pidžama, koja je pogodna za „po kući“. Ona je dodala da su brzo prilagodili svoj lanac nabavke, budući da je otežavajuća okolnost to što su fabrike u Kini zatvorene i da je neophodno fizičko distanciranje u britanskim fabrikama.

Materijale koji su korišćeni za jednu vrstu odeće, sada preorijentisani za proizvodnju one koja se više potražuje. Kompanija se suočila sa kritikama svojih radnika, ali i Sindikata radnika (USDAW) u vezi sa neodgovarajućom opremom i uslovima za rad u magacinu u Bernliju tokom korona virusa, međutim, kompanija je ovo demantovala.

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.