Šta to Paramount+ nudi što drugi nemaju?
15.3.2021 14:09 Autor: Marko Miladinović
Od početka marta u globalnoj ponudi striming servisa nalazi se jedno novo ime – Paramount+. Ipak, iako je ime novo, u suštini nije i usluga, jer je reč zapravo o preimenovanoj online biblioteci sadržaja CBS All Access, koja postoji još od 2014. godine, u vlasništvu najveće američke TV mreže sa nacionalnom frekvencijom.
Ovo rebrendiranje planirano je gotovo godinu i po dana po spajanju dva giganta, kompanije CBS i telekom operatera Viacom, koja sada ovu uslugu može da nudi u okviru svojih mnogobrojnih paketa kablovskim korisnicima.
Najavljen pod sloganom „planina zabave“ zbog prepoznatljivog logoa planinskog vrha okruženog zvezdicama nekadašnje holivudske producentske kuće, koja se vremenom takođe utopila u vlasničku strukturu kompanije CBS, ovaj servis zaista ima veću ponudu od konkurencije u određenim segmentima, pre svega kada su u pitanju živi prenosi najgledanijih sportskih takmičenja, poput NFL lige, ili raznih manifestacija, kao što su dodele nagrada ili praćenje američkih predsedničkih izbora sa debatama kandidata, na primer.
CBS All Access je pre preimenovanja, u novembru 2020. godine, imao oko osam miliona pretplatnika, što je daleko manje od Netflixovih 203,7 miliona širom sveta, no treba imati u vidu da je Paramount+ za sada u vezi sa američkim tržištem, iako je planirano postepeno promovisanje i na drugim teritorijama.
Cena mesečne pretplate bez reklama iznosi 9,99 dolara, što pada otprilike u sredinu cenovnog opsega konkurencije, gde je Apple TV 4,99 dolara mesečno, a HBO Max 14,99 dolara (za tržište SAD).
Pored celokupnog kataloga najstarije i dalje aktivne holivudske producentske kuće Paramounta, osnovane 1912. godine, u ponudi je i više od 30.000 epizoda igranog i crtanog programa kanala CBS (između ostalog, sve stare i nove serijale „Zvezdanih staza“), Nickelodeon, MTV, Comedy Central, uz mnoge rijaliti programe i pomenute sportske prenose. Najavljeno je da će, poput konkurencije iz Disney+ i HBO Max, i Paramount+ povremeno puštati velike holivudske filmove, uporedo sa njihovim bioskopskim premijerama, što je praksa koja je zaživela za vreme pandemije korona virusa. Prvi u nizu mogao bi da se pojavi sedmi deo franšize „Nemoguća misija“, sa Tomom Kruzom u glavnoj ulozi.