Za reklamu od 30 sekundi osam miliona dolara tokom finala Super Bowla
13.2.2025 09:07 Autor: Redakcija Biznis.rs 13



Kompanija Fox je objavila da je zaradila više od 800 miliona dolara od prodaje reklama tokom jednog od najgledanijih televizijskih događaja, 59. Super Bowla.
Ovogodišnje finale između Philadelphia Eaglesa i Kansas City Chiefsa postavilo je rekord u prodaji pojedinačnih oglasa, s cenama od osam miliona dolara za oglas od 30 sekundi.
Eaglesi su stigli do relativno lagane pobede 40-22 nad Chiefsima, a utakmicu je gledalo 127,7 miliona ljudi, uključujući 14,5 miliona online, uglavnom na Foxovoj aplikaciji Tubi, piše Seebiz.
Najvažniju utakmicu američkog fudbala pratio je Donald Tramp (Donald Trump) i tako postao prvi predsednik Sjedinjenih Američkih Država koji je tokom svog mandata prisustvovao Super Bowlu.
U publici na stadionu u Nju Orleansu bili su poznati sportisti i umetnici Tom Brejdi (Tom Brady), Lajonel Mesi (Lionel Messi), Luis Suarez, Serena Vilijams (Serena Williams), Pol Mekkartni (Paul McCartney), Kevin Kostner (Kevin Costner), Tejlor Svift (Taylor Swift).
Dixi
13.2.2025 #1 AuthorGde se ima tu se rasipa
LJUBOMIR
16.2.2025 #2 AuthorHahah tačnoo
SanjaS
13.2.2025 #3 Author😳 Pa to je neverovatno.
Žarko
13.2.2025 #4 AuthorGlupo je pisati da li ih je sramota
DUCA
16.2.2025 #5 AuthorOzbiljna zarada.
REA
17.2.2025 #6 AuthorAu druze
SHALIMAR
17.2.2025 #7 AuthorUvek bilo i bice kada su reklame u pitanju
WanderingSpirit
21.2.2025 #8 AuthorVredi
NELY
23.2.2025 #9 AuthorNeverovatno
Brana
23.2.2025 #10 AuthorLudilo
MinjaKristalŠminkanje
24.2.2025 #11 AuthorU današnje vreme pola posla je dobar marketing.
Inquiete
28.2.2025 #12 AuthorOzbiljna zarada, svaka čast!
VALE
9.3.2025 #13 AuthorSvaka roba ili usluga ima kupca