MALA PORODIČNA KOMPANIJA SA VELIKIM IDEJAMA Šarene, a zdrave, paste domaće proizvodnje razbijaju mit o nezdravim testeninama
Firme u fokusuIntervjuIzdvajamoLifestyleSrbijaU fokusuVestiZanimljivostiZdravlje
23.10.2020 15:52 Autor: Julijana Vincan
Kako to neretko biva, i porodica Brnjas došla je sasvim slučajno do jedinstvene biznis ideje. Spontano, pripremajući hranu za sebe, svoju decu i najdraže, počeli su da prave raznobojne testenine, koje nisu prošle nezapaženo u javnosti.
“Svi su bili oduševljeni našim raznobojnim testeninama. Onda smo pokrenuli instagram profil, gde su ljudi počeli da hvale to što smo pravili. Malo po malo imali smo još neke ideje kakve bi proizvode mogli da pravimo i krenuli smo u taj poduhvat”, priseća se Nikola Brnjas, osnivač Mado paste.
Što se tiče energije, kaže da je potrebno, i da je veoma važno da bude pozitivna, zbog susretanja sa dosta nenadanih situacija i prepreka.
“Što se tiče vremena, od kad smo krenuli od ideje u realizaciju, ima već više od dve godine. Biće nam potrebno još dosta vremena, posebno zbog cele situacije koja je sada aktuelna zbog pandemije korona virusa”, objašnjava Brnjas.
Sve više ljudi prepoznaje njihovu ideju da u jednom obroku imaju vizuelno, zdravo i ukusno objedinjeno u jednom jelu. Kako kaže Nikola Brnjas, “razbijaju mit da je pasta nezdravo jelo”.
“Naša pasta je mešavina pšenične krupice i visokog procenta povrća i začinskog bilja. U našem asortimanu proizvoda imamo svežu i suvu pastu”, kaže sagovornik Biznis.rs.
Od suvih pasti imaju rigatone, pipe rigate, taljatele, špagete, farfalle, rigatone od speltinog brašna, rigatone sa visokim sadržajem proteina, koje su mešavina speltinog brašna od celog zrna i proteina od semena bundeve.
Od sveže paste koju proizvode od durum pšenične semole, u ponudi imaju cavatelle, koje, kako kažu, preporučuju svakom, jer sadrže najveći procenat povrća – čak i do 60 odsto.
Takođe imaju i punjenu pastu cappellette i bombonice (caramelle), koje su sa raznim punjenjima: rikota, rikota-spanać, gorgonzola, orah, kajmak, suvo grožđe, nutela, i još mnogim drugim.
Iako privlači veliku pažnju i interesovanje, nažalost, ovaj posao zbog trenutne situacije nije dovoljan da bude primaran za život.
„Ipak se nadamo da će u budućnosti to postati. Naša ideja za dalji razvoj, kao i naš cilj, jeste da postanemo brend koji će ljudi da prepoznaju po kvalitetu, kako u našoj zemlji, tako i da predstavljamo našu zemlju van granica Srbije“, ističe Brnjas.
Onima koji imaju neku originalnu ideju, Nikola i njegova porodica poručuju da se okušaju i probaju da naprave nešto, jer čak i da ne uspeju, to će, kako kažu, biti još jedna nova lekcija koja naposletku dovodi do zacrtanog cilja.
“Kao što je Vinston Čerčil govorio – uspeh je sposobnost da idete od jednog neuspeha do drugog, a da ne izgubite entuzijazam”, zaključuje Nikola Brnjas.