Finansijske usluge u savremeno opremljenom i funkcionalnom prostoru

ProCredit banka nastavlja unapređenje korisničkog iskustva

BankeBiznisPoslovanje

25.12.2025 13:22 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

ProCredit banka nastavlja unapređenje korisničkog iskustva ProCredit banka nastavlja unapređenje korisničkog iskustva
ProCredit banka organizovala je novogodišnji koktel za partnere, klijente i predstavnike medija u renoviranoj filijali u ulici Milutina Milankovića 17 na Novom Beogradu. Na... ProCredit banka nastavlja unapređenje korisničkog iskustva

ProCredit banka organizovala je novogodišnji koktel za partnere, klijente i predstavnike medija u renoviranoj filijali u ulici Milutina Milankovića 17 na Novom Beogradu.

Na događaju je istaknuta strateška posvećenost banke dugoročnim partnerstvima, kvalitetu usluge i daljem unapređenju mreže filijala sa fokusom na stvarne potrebe klijenata – kako u svakodnevnom poslovanju, tako i u dugoročnom planiranju i investicijama.

ProCredit banka kontinuirano unapređuje svoju poslovnu mrežu kroz modernizaciju prostora, optimizaciju procesa i dodatno jačanje savetodavne uloge zaposlenih u radu sa klijentima.

Cilj ovih aktivnosti je da se obezbedi konzistentno i kvalitetno korisničko iskustvo u svim segmentima poslovanja, uz jasno definisane standarde i dugoročnu održivost.

Poseban fokus stavljen je na izgradnju odnosa zasnovanih na poverenju, transparentnosti i razumevanju poslovnog okruženja u kojem klijenti posluju.

Kroz kombinaciju lokalne prisutnosti, stručnog znanja i savremenih digitalnih rešenja, ProCredit banka nastoji da bude stabilan oslonac klijentima u donošenju važnih poslovnih odluka i realizaciji razvojnih planova.

Ivan Smiljković / Foto: ProCredit banka

Obraćajući se prisutnima, Ivan Smiljković, član Izvršnog odbora ProCredit banke, naglasio je da banka dosledno razvija poslovni model koji objedinjuje stabilnost, savremena tehnološka rešenja i snažan savetodavni pristup kroz svoju poslovnu mrežu.

Naš fokus nije na pojedinačnim projektima, već na dugoročnom razvoju poslovne mreže koja omogućava bolje razumevanje poslovnog konteksta klijenata i odnose zasnovane na poverenju. Tehnologija ima važnu ulogu u unapređenju efikasnosti i dostupnosti usluga, ali čovek ostaje u centru našeg pristupa. Upravo kroz takav balans gradimo pouzdan i moderan bankarski model, koji klijentima pruža stabilnost, odgovornost i doslednost – vrednosti koje su u savremenom poslovnom okruženju važnije nego ikada“, izjavio je Smiljković.

Uz novogodišnje poruke istaknuto je da ProCredit banka i u narednom periodu ostaje u potpunosti posvećena odgovornom i održivom poslovanju, kontinuiranom razvoju svoje poslovne mreže i stvaranju dugoročne vrednosti za klijente, partnere i širu zajednicu.

Tagovi
BANKE BIZNIS

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.