Omnicom i Interpublic pred pregovorima

Dve najveće svetske marketinške kompanije pred spajanjem?

InvesticijeNovacSvet

10.12.2024 08:45 Autor: Redakcija Biznis.rs 2

Dve najveće svetske marketinške kompanije pred spajanjem? Dve najveće svetske marketinške kompanije pred spajanjem?
Omnicom Group pregovara o kupovinu Interpublic Group, prenose američki mediji. Kako kažu ljudi upoznati sa ovim pregovorima, ukoliko do dogovora dođe stvoriće najveću svetsku... Dve najveće svetske marketinške kompanije pred spajanjem?

Omnicom Group pregovara o kupovinu Interpublic Group, prenose američki mediji.

Kako kažu ljudi upoznati sa ovim pregovorima, ukoliko do dogovora dođe stvoriće najveću svetsku marketinšku kompaniju. Iako se još ne zna o kojoj sumi je reč, analitičari smatraju da će ona biti između 13 i 14 milijardi dolara.

Kombinovanje kompanije Omnicom, trećeg po veličini marketinškog giganta na svetu, i Interpublic Group, četvrte po veličini u istom segmentu, srušilo bi WPP kao najvećeg igrača u ovoj industriji, piše Wall Street Journal, prenosi Bonitet.com.

Dogovor bi okupio neke od najpoznatijih svetskih reklamnih brendova pod jednim krovom.

Omnicom i Interpublic su pomogli u kreiranju nekih od najpoznatijih reklama u istoriji, uključujući „Think Different“ za Apple, „Priceless“ za Mastercard, „Because I’m Worth It “ za L’Oreal i „Got Milk“ za kalifornijsku ploču procesora mleka.

Omnicom, uključuje agencije BBDO, TBWA, FleishmanHillard i kupca oglasa Omnicom Media Group i radi za kompanije uključujući Disney, AT&T i PepsiCo.

Foto: Pixabay.com

Interpublic, poseduje agencije kao što su McCann Worldgroup, Weber Shandwick, FCB i kompanija za kupovinu reklama Mediabrands, a ima spisak klijenata uključujući L’Oreal, Johnson & Johnson i Geico.

Uticaj veštačke inteligencije

Spajanje bi moglo pomoći kompanijama da se bolje osposobe za suočavanje sa industrijom koju sve više vode tehnologija, podaci i veštačka inteligencija, piše WSJ.

Generativna AI preti da poremeti način na koji agencije dobijaju honorare i potencijalno bi mogla da umanji potražnju za autorima tekstova, grafičkim dizajnerima i kupcima oglasa, koji odlučuju gde da postave oglase kako bi ciljali pravu publiku.

Istraživačka kompanija Forrester je prošle godine rekla da bi automatizacija mogla eliminisati oko 33.000 radnih mesta, ili skoro osam odsto radne snage, u reklamnim agencijama do 2030. godine, pri čemu su različiti oblici veštačke inteligencije odgovorni za značajan deo ovih gubitaka.

Dogovor između kompanija Interpublic i Omnicom verovatno bi se suočio sa komisijom za zaštitu konkurencije, pošto bi kombinovana kompanija bila dominantna sila u prostoru za kupovinu reklama. Očekuje se da će globalna potrošnja na oglase premašiti 1,03 triliona dolara, isključujući političko oglašavanje, prema GroupM, ogranku WPP-a za kupovinu reklama.

  • Inquiete

    10.12.2024 #1 Author

    Zašto da ne, ako će to dovesti do unapredjenja poslovanja, spajanje dve kompanije je odličan potez!

    Odgovori

  • STEPA

    10.12.2024 #2 Author

    Srećno im bilo

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.