Dve najveće svetske marketinške kompanije pred spajanjem?
10.12.2024 08:45 Autor: Redakcija Biznis.rs 2
Omnicom Group pregovara o kupovinu Interpublic Group, prenose američki mediji.
Kako kažu ljudi upoznati sa ovim pregovorima, ukoliko do dogovora dođe stvoriće najveću svetsku marketinšku kompaniju. Iako se još ne zna o kojoj sumi je reč, analitičari smatraju da će ona biti između 13 i 14 milijardi dolara.
Kombinovanje kompanije Omnicom, trećeg po veličini marketinškog giganta na svetu, i Interpublic Group, četvrte po veličini u istom segmentu, srušilo bi WPP kao najvećeg igrača u ovoj industriji, piše Wall Street Journal, prenosi Bonitet.com.
Dogovor bi okupio neke od najpoznatijih svetskih reklamnih brendova pod jednim krovom.
Omnicom i Interpublic su pomogli u kreiranju nekih od najpoznatijih reklama u istoriji, uključujući „Think Different“ za Apple, „Priceless“ za Mastercard, „Because I’m Worth It “ za L’Oreal i „Got Milk“ za kalifornijsku ploču procesora mleka.
Omnicom, uključuje agencije BBDO, TBWA, FleishmanHillard i kupca oglasa Omnicom Media Group i radi za kompanije uključujući Disney, AT&T i PepsiCo.
Interpublic, poseduje agencije kao što su McCann Worldgroup, Weber Shandwick, FCB i kompanija za kupovinu reklama Mediabrands, a ima spisak klijenata uključujući L’Oreal, Johnson & Johnson i Geico.
Uticaj veštačke inteligencije
Spajanje bi moglo pomoći kompanijama da se bolje osposobe za suočavanje sa industrijom koju sve više vode tehnologija, podaci i veštačka inteligencija, piše WSJ.
Generativna AI preti da poremeti način na koji agencije dobijaju honorare i potencijalno bi mogla da umanji potražnju za autorima tekstova, grafičkim dizajnerima i kupcima oglasa, koji odlučuju gde da postave oglase kako bi ciljali pravu publiku.
Pročitajte još:
Istraživačka kompanija Forrester je prošle godine rekla da bi automatizacija mogla eliminisati oko 33.000 radnih mesta, ili skoro osam odsto radne snage, u reklamnim agencijama do 2030. godine, pri čemu su različiti oblici veštačke inteligencije odgovorni za značajan deo ovih gubitaka.
Dogovor između kompanija Interpublic i Omnicom verovatno bi se suočio sa komisijom za zaštitu konkurencije, pošto bi kombinovana kompanija bila dominantna sila u prostoru za kupovinu reklama. Očekuje se da će globalna potrošnja na oglase premašiti 1,03 triliona dolara, isključujući političko oglašavanje, prema GroupM, ogranku WPP-a za kupovinu reklama.
Inquiete
10.12.2024 #1 AuthorZašto da ne, ako će to dovesti do unapredjenja poslovanja, spajanje dve kompanije je odličan potez!
STEPA
10.12.2024 #2 AuthorSrećno im bilo