Praznično oglašavanje donelo veliku zaradu najpopularnijoj društvenoj mreži

Facebook ostvario 85,9 milijardi dolara prihoda u 2020. godini

BerzaHi-techLifestyleNovac

28.1.2021 16:42 Autor: Marko Miladinović

Facebook ostvario 85,9 milijardi dolara prihoda u 2020. godini Facebook ostvario 85,9 milijardi dolara prihoda u 2020. godini
Snažan kraj poslovne godine Facebook duguje izuzetnim rezultatima postignutim u segmentu internet oglašavanja, piše u zvaničnom kompanijinom saopštenju za investitore. U poslednjem kvartalu 2020.... Facebook ostvario 85,9 milijardi dolara prihoda u 2020. godini

Snažan kraj poslovne godine Facebook duguje izuzetnim rezultatima postignutim u segmentu internet oglašavanja, piše u zvaničnom kompanijinom saopštenju za investitore.

U poslednjem kvartalu 2020. prihodovano je 28,07 milijardi dolara, što predstavlja rast od čak 33 odsto u odnosu na isti period prethodne godine. Ukupni godišnji prihodi iznose 85,9 milijardi dolara, uz rast od 22 procenta.

Sa druge strane, rasli su i troškovi, na 15,29 milijardi u tromesečju oktobar-decembar, odnosno 53,29 milijarde dolara na godišnjem nivou.

Najvažniji podatak za ulagače u kompaniju svakako je neto profit, po oporezivanju. On ove godine iznosi izuzetnih 29,15 milijardi dolara, uz rast od 58 odsto u odnosu na 2019. godinu. Iako se u samom izveštaju ne pominje isplata dividendi, zarada po akciji iznosi 10,09 dolara na godišnjem nivou.

Kretanje vrednosti akcija kompanije Facebook/Tradingview

U pismu investitorima Facebook objavljuje i neke podatke koje druge kompanije nemaju. Na primer, da je broj dnevnih aktivnih korisnika ove mreže tokom decembra bilo u proseku 1,84 milijarde, uz porast od 11 odsto u odnosu na isti period godinu dana ranije.

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.