NE DELITE NI SA KIM SVOJE LOZINKE Briga o informacijama je najvažnija u zaštiti od zloupotreba računa, upozoravaju iz Addiko banke
16.10.2020 13:06 Autor: Ljiljana Begović
Zaštita podataka je jedna od najvažnijih stvari na koju klijenti banaka treba da obrate posebnu pažnju. Addiko banka insistira na povećanju opreznosti, ali i svesti klijenata o mogućim zloupotrebama.
„Kako biste zaštitili svoje lične podatke naglašavamo da su Vaša lozinka i PIN isključivo Vaše lično vlasništvo. Ove podatke ne smete deliti ni sa kim – posebno ne sa nepoznatim osobama“, naglašavaju iz Addiko banke.
Klijenti banaka bi trebalo da budu upozoreni na mogućnosti krađe identiteta ili fišinga. Iz Addiko banke kažu da od klijenata nikada neće tražiti da potvrde svoje podatke van bezbednosnih kanala komunikacije. „To znači da Vam zaposleni Addiko banke nikada neće tražiti da im pošaljete svoje podatke e-mailom i telefonom ili da ih ažurirate putem posrednika“, navodi se u saopštenju banke.
Korisnici usluga banaka ne bi trebalo da veruju nepoznatim izvorima. „Ako primite e-mail ili SMS poruku od nepoznatog pošiljaoca, ne otvarajte linkove. U slučaju da ste primili takav e-mail ili SMS poruku, molimo da nam to odmah prijavite, a poruku izbrišite“, zaključuje su u saopštenju Addiko banke.