Osnivač jedne od najvećih kompanija na svetu savetuje

Kako postići poslovni uspeh?

BiznisBolji posaoFirme u fokusuPoslovanjePreduzetnikU fokusu

9.6.2021 09:25 Autor: Julijana Vincan 0

Kako postići poslovni uspeh? Kako postići poslovni uspeh?
Jedna od najvećih biznis ikona 20. veka i osnivač jedne od najvećih kompanija u svetu, američke multinacionalne maloprodajne korporacije Wal-Mart, Sem Volton (Sam Walton),... Kako postići poslovni uspeh?

Jedna od najvećih biznis ikona 20. veka i osnivač jedne od najvećih kompanija u svetu, američke multinacionalne maloprodajne korporacije Wal-Mart, Sem Volton (Sam Walton), dao je savete kako se na duže staze razvija uspešan posao u 10 tačaka, kojih se mnogi preduzetnici i danas pridržavaju.

  1. Budite posvećeni svojoj kompaniji i verujte u nju više od bilo koga drugog.
  2. Delite profite sa svojim zaposlenima i poslovnim saradnicima i tretirajte ih kao poslovne partnere, a zauzvrat i oni će vas posmatrati kao partnera, a ne kao gazdu, i zajedno ćete postići učinak o kojem niste ni sanjali. Ohrabrite svoje saradnike da postanu akcionari kompanije i ponudite im akcije po sniženoj ceni uz garanciju da će dobiti akcije kada odu u penziju.
  3. Motivišite svoje „partnere“, jer novac i posedovanje akcija nisu dovoljni. Stalno, iz dana u dan, morate da smišljate nove načine kako da motivišete svoje zaposlene i kako da ih stavljate pred nove izazove.
  4. O svemu pričajte sa svojim „partnerima“, prenosite im sve informacije. Što više znaju, bolje će razumeti, a samim tim će i više mariti za kompaniju. Kada počne da ih bude briga, onda ih niko i ništa neće zaustaviti.
  5. Pokažite da cenite sve što vaši saradnici čine za kompaniju i posao. Plata i davanje akcija će svakako garantovati jednu vrstu lojalnosti kod vaših saradnika, ali svi volimo da nam se kaže koliko neko ceni ono što činimo za njega. Ništa ne može da se meri sa dobro odabranim, pravovremenim i iskreno izrečenim rečima pohvale.
  6. Slavite svoje uspehe, a svoje neuspehe okrenite na šalu. Nemojte sve uzimati za ozbiljno. Opustite se i svi oko vas će se opustiti. Uživajte i zabavljajte se, i uvek pokažite ogromni entuzijazam za posao i preduzeće.
  7. Slušajte svakoga u svojoj firmi i nađite način da ih podstaknete na razgovor. Ljudi koji su u prvim redovima, oni koji razgovaraju sa potrošačima su upravo oni koji znaju šta se tačno događa u spoljnjem svetu (van kompanije). Bolje bi bilo da i vi saznate to što i oni znaju, jer upravo u tome leži totalni kvalitet.
  8. Premašujte očekivanja svojih korisnika, jer ako to učinite, oni će se stalno vraćati. Dajte im ono što žele i još malo više od toga. Pokažite im da ih poštujete. Izvucite nešto dobro iz svojih grešaka i ne pronalazite opravdanja za njih, već se jednostavno izvinite.
  9. Kontrolišite svoje troškove bolje od svoje konkurencije, tu uvek možete da nađete izvor konkurentske prednosti. Wal-Mart je godinama poznat kao najveći maloprodajni lanac u zemlji i nalazi se na prvom mestu u svojoj branši zbog najnižih racio troškova prodaje.
  10. Plivajte uzvodno, idite na drugu stranu, ignorišite konvencionalne mudrosti. Ako svi nešto rade na jedan način, moguće je da ćete svoj prostor za uspeh pronaći ako krenete baš u suprotnom pravcu.

Da li se ovakvim ili sličnim principima vode kompanije u Srbiji i regionu ne možemo da saznamo tako lako, ali ono što možemo da otkrijemo jeste kako koja firma posluje. Upravo to se može lako saznati kroz CompanyWall Business, platformu preko koje se jasno vide poslovni rezultati pojedinačnih biznisa, bonitetne ocene i još mnogo toga.

„Podaci o bonitetu i bonitetne ocene neophodan su ekonomski instrument, koji se koristi u savremenom poslovnom svetu kao verodostojna rejting pozicija poslovanja kompanije. Tako se ubrzava i pojednostavljuje donošenje poslovnih odluka pri izboru poslovnog partnera, ali i analiza konkurencije i procena rizika. Ti podaci predstavljaju podršku u postupku finansijske analize svakog privrednog subjekta“, izjavila je za Biznis.rs direktorka bonitetne kuće CompanyWall, Maja Kljun.

Kako nam je rečeno u bonitetnoj kući CompanyWall, veoma uskoro biće objavljen presek godišnjih izveštaja i biće jasnije kako su kompanije u Srbiji i regionu poslovale u poslednjih godinu dana, koje su uspešno poslovale u doba pandemije korona virusa, a koje su, nažalost, zatvorene, a privrednicima će i dalje biti omogućen besplatan pristup finansijskom asistentu CompanyWall Business uz pomoć kojeg mogu da poboljšaju svoje poslovanje.

„Uzeli smo u obzir celu situaciju i imamo veliko razumevanje za posledice koje trpi tržište zbog korona krize koja je pogodila čitav svet, stoga smo svojim klijentima, ali i drugim privrednim subjektima, omogućili u više navrata besplatno korišćenje baze podataka o bonitetu svih pravnih subjekata u Srbiji, Hrvatskoj, Crnoj Gori, Sloveniji i Bosni i Hercegovini.Ovaj potez samo nas je približio svima sa kojima sarađujemo, baš kao što je i veliki Volton savetovao, i time smo višestruko pokazali da nam je stalo do ljudi“, naglasila je Kljun.

Ona je istakla da informacije jednostavno moraju da budu dostupne svima, a da u svetu brzog poslovanja platforma CompanyWall Business omogućava poslovnim subjektima da donose brze i sigurne poslovne odluke.

CompanyWall
Foto: Pixabay.com

Koristeći istu specifičnu metodologiju finansijske analize, potvrđenu registracijom na EUIPO, kojom se služe elitne bonitetske kuće u svetu poput Standard & Poor’s (S&P), Fitch Group i Moody’s (Big Three), CompanyWall ovlašćena je za izradu bonitetnih izveštaja, bonitetnih ocena i sertifikacija kompanija.

„Na vama je da sve svoje raspoložive resurse usmerite ka kreativnim segmentima poslovanja – usavršavanju proizvoda i usluga, a pronalaženje, plasiranje i obradu visokokvalitetnih poslovnih, kreditnih i tržišnih podataka prepustite nama. Desetine hiljada naših zadovoljnih klijenata na Balkanu na taj način svakodnevno unapređuje svoje poslovanje i donosi pametnije odluke“, ističe naša sagovornica.

Da podsetimo, bonitetne ocene su skup standardizovanih podataka koji obuhvataju celokupno poslovanje privrednog subjekta. U širem smislu bonitetna ocena je mišljenje stručnjaka o ekonomskoj pouzdanosti privrednika. Bonitetne ocene privrednih subjekata razvrstane su u bonitetne razrede, od najvišeg AAA – do najnižeg CCC. Kako saznajemo, bonitetna kuća CompanyWall jedini je vlasnik licence pouzdane klasifikacije najviših bonitetnih ocena: AAA, AA+ i A+.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...