PODNOŠENJE ZAHTEVA ZA UPIS U KATASTAR Isključivo u terminu zakazanom putem interneta ili telefonom
11.5.2020 09:26 Autor: Redakcija Biznis.rs
Podnošenje zahteva za upis u katastar nepokretnosti obavlja se na šalteru službe za katastar nepokretnosti isključivo u zakazanom terminu ili digitalno putem e-šaltera, saopštio je Republički geodetski zavod.
Zakazivanje se vrši na jedan od dva načina – korišćenjem aplikacije eZakazivanje na sajtu RGZ na internet adresi ili pozivom Info centra na kontakt telefone 011/6355600, 011/6355601, 011/6355602, 011/6355603, 011/6355604.
U slučaju prvog načina, obaveštenje o potvrdi zakazanog termina stranka dobija na svoju imejl adresu.
Digitalno putem eŠaltera zahtev se podnosi u izabranoj registrovanoj advokatskoj kancelariji ili u licenciranoj geodetskoj organizaciji, bez dolaska u službu katastra nepokretnosti, nakon čegaa stranka dobija broj svog predmeta.
Spisak licenciranih geodetskih organizacija i registrovaih advokatskih kancelarija za korišćenje usluge eŠalter nalazi se na adresi www.rgz.gov.rs .
Izdavanje lista nepokretnosti, kopije plana i uverenja obavlja se digitalno putem sajta RGZ – eKatastar ili na sajtu Geosrbija www.geosrbija.rs , zatim putem servisne magistrale državnih organa, eŠaltera ili u papirnom obliku kod profesionalnih korisnika.
Sve stranke koje dolaze u službe za katastar nepokretnosti moraju da se pridržavaju mera distanciranja i zaštite od virusa Kovid-19, napominje se u saopštenju.