Crnogorski Slavija-Comerc o svom uspešnom poslovanju

Pristojnim cenama delova i opreme za motorna vozila do poštovanja kupaca

AutomobiliFirme u fokusuLifestylePoslovanjePreduzetnikU fokusu

29.3.2021 15:56 Autor: Julijana Vincan 2

Pristojnim cenama delova i opreme za motorna vozila do poštovanja kupaca Pristojnim cenama delova i opreme za motorna vozila do poštovanja kupaca
Važnost pristupačnih i kvalitetnih delova i opreme za motorna vozila u Crnoj Gori posebno se ogleda u tome što je svako četvrto vozilo na... Pristojnim cenama delova i opreme za motorna vozila do poštovanja kupaca

Važnost pristupačnih i kvalitetnih delova i opreme za motorna vozila u Crnoj Gori posebno se ogleda u tome što je svako četvrto vozilo na ulicama te zemlje starije od dve decenije, a prosečna starost automobila 16 godina. Ako pogledamo podatke Ministarstva saobraćaja Crne Gore, vozila u opštinama na severu države prosečno su stara 19 godina, a u Podgorici i na primorju su mlađa šest godina.

Upravo imajući uvid u ovu studiju, u porodičnoj kompaniji Slavija-Comerc iz Pljevalja ističu da ovi podaci o starosti voznog parka u Crnoj Gori sami govore koliko je važno ponuditi što kvalitetnije auto delove sa povoljnijim cenama.

„Postojimo skoro tri decenije, naredne godine obeležavamo 30 godina rada. Svih ovih godina trudimo se da ispoštujemo zahteve svakog klijenta“, izjavio je za Biznis.rs izvršni direktor i osnivač ove firme, Dragan Papić.

Unutrašnjost automobila
Foto: Pixabay.com

Podsetio je da je ova kompanija poznata u Crnoj Gori po pristojnim cenama auto delova, ali i po vrhunskoj usluzi.

„Prioritet je putnički program, ali imamo i teretni program. Posedujemo delove za sve marke automobila i po tome smo poznati u državi. Za sada imamo dva maloprodajna objekta, servis za putnička vozila i deo veleprodaje“, navodi Papić.

Dodaje da im je, zbog bogatog programa auto delova koje imaju, ideja bila da pokrenu i online prodaju.

„Nažalost, to još uvek nije zaživelo, ali se nadamo da ćemo u budućnosti uspeti da razvijemo i ovaj kanal prodaje, kao i da i dalje imamo najbolje majstore i najpovoljnije cene za kupce“, otkriva Papić.

Ističe i da je veoma ponosan što Slavija-Comerc postigao zlatni bonitet i dobio kristal.

„Trudimo se da posao radimo korektno, da nam klijenti budu zadovoljni i da nam zarade budu u skladu sa ekonomskom situacijom i mogućnostima naših kupaca“, napominje Papić.

Felna
Foto: Unsplash.com

Company Wall Business uručio je preduzeću Slavija-Comerc iz Pljevlje priznanje i seritifikat kojim mu je dodeljena A+ bonitetna ocena, koja spada među najviše bonitetne ocene kojima se može nagraditi poslovanje neke firme.

„A+ Sertifikat bonitetne izvrsnosti označava visoku sposobnost izvršenja finansijskih obaveza i nizak kreditni rizik. Firma koja je zaslužila ovu bonitetnu ocenu ne pokazuje nikakve znakove za rizično poslovanje u budućnosti. S takvim preduzećem ostale kompanije mogu kvalitetno i uspešno da sarađuju, a uspešno poslovanje će se nastaviti i u budućnosti“, zaključuju u CW.

Poslovni prihodi (EUR):
434.543,00 (2019)
Broj zaposlenih:
12 (2019)

  • Tanja

    29.3.2021 #1 Author

    Svaka čast na dobrom poslovanju, poštovanju svojih klijenata! Nastavite tako, uspeh je zagarantovan!

    Odgovori

    • Danijela

      29.3.2021 #2 Author

      Svi se nadamo da ce biti sto vise ovakvih firmi.

      Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...