GORENJE JAČA POZICIJU NA KINESKOM TRŽIŠTU Nova premium marka “Gu Luo Ni” prilagođena potrošačima
Firme u fokusuSvetU fokusuVesti
23.7.2020 10:12 Autor: Marija Jovanović
Gorenje jača svoje prisustvo na kineskom tržištu, gde je ovogodišnja proslava 70. godišnjice kompanije iskorišćena i kao prilika za predstavljanje brenda i njegovih ključnih prednosti kineskim potrošacima.
Gorenje se tome prilagođava i markom za proizvode premium segmenta, dizajnirane pod imenom „Gu Luo Ni“.
Hisense Gorenje prilagodio je ime marke izgovoru i razumevanju kineskih potrošača, kao što je to uobičajeno u Kini za strane brendove.
„Sa željom da predstavimo marku kineskim potrošacima na njihovom jeziku, uveli smo njihovu fonetsku interpretaciju imena Gorenje“, saopštila je kompanija.
Kako prenosi Indikator.ba, pozicioniranje marke Gorenje na kineskom tržištu biće podržano brojnim aktivnostima kako bi se njihovi kućni aparati približili što većem broju kineskih porodica.
Jedna od tih aktivnosti bio je i događaj proslave 70. godišnjice Gorenja, koji je nedavno održan u Pekingu.
Gorenje je u vlasništvu kineskog Hisensa od leta 2018. godine , a Hisense je nedavno objavio da u Velenju osniva globalni istraživački i razvojni centar za kuhinjske aparate i mašina za sudove za celu Hisense Group.
Krajem juna pokrenuli su i proizvodnju mašina za pranje posuđa marke Hisense za američko tržište, što je prvo takvo rešenje za slovenačku proizvodnju.
U aprilu ove godine u Hisensu su najavljena otpuštanja zbog posledica epidemije korona virusa u celom evropskom delu grupe, međutim planovi većeg broja otpremnina u velenjskoj proizvodnoj kompaniji Gorenje ovih dana su promenjeni zbog većeg broja narudžbina za naredna tri meseca, zbog čega se očekuje dodatno zapošljavanje.
GORENJE DOO BEOGRAD
Cara Dušana 10A, 11000 Beograd (Stari Grad), Srbija
6,456,258,000.00 DIN (2018)
198 (2018)