Nekada popularan TV prenos ne privlači više ključne kategorije

93. dodela Oskara je bila najmanje gledana u istoriji

KulturaLifestyleSvetVesti

27.4.2021 08:59 Autor: Marko Miladinović

93. dodela Oskara je bila najmanje gledana u istoriji 93. dodela Oskara je bila najmanje gledana u istoriji
Prema statističkim podacima kompanije Nielsen televizijski prenos 93. dodele Oskara, kojim je glamurozno otpočela ova nedelja, bio je najmanje gledan od kada se ova... 93. dodela Oskara je bila najmanje gledana u istoriji

Prema statističkim podacima kompanije Nielsen televizijski prenos 93. dodele Oskara, kojim je glamurozno otpočela ova nedelja, bio je najmanje gledan od kada se ova manifestacija prenosi na američkim nacionalnim TV kanalima.

Uživo prenošenje trosatne svečanosti iz prostora Dolby Theatre i Union Station u Los Anđelesu, kao i uz korišćenje online javljanja dobitnika, direktno je pratilo oko 9,85 miliona domaćinstava. Poređenja radi, to je 58,3 odsto manje nego 23,6 miliona iz 2020. godine, kada je čitav događaj već poprimio nešto svedeniji oblik zbog preteće situacije sa korona virusom.

No, što je još bitnije, pogotovu za mnogobrojne potencijalne oglašivače koji bi veoma skupo platili sekund emitovanja reklama u ovom udarnom i nekada najvrednijem TV terminu, ključna demografska kategorija – gledaoci starosti od 18 do 49 godina starosti – zabeležila je tek 1,9 rejting poena, što je pad od 64,2 odsto.

Recimo, samo dve godine ranije, gledanost je iznosila 29,6 miliona, sa rejtingom od 7,7 u ključnoj demografskoj celini, a čak je i taj rezultat smatran lošim jer je pratio višegodišnji trend pada zainteresovanosti televizijske publike.

Ovakav fijasko u suštini prati ovogodišnje započete trendove i potvrđuje ih – dodela Zlatnih globusa je prethodno zabeležila najnižu gledanost od samo 6,9 miliona domaćinstava, baš kao i nagrade Gremi.

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.