visoke cene proizvoda guše prihode

Američki gigant brze hrane McDonald’s prodaje svoje restorane u Južnoj Koreji

BiznisFirme u fokusuSvetU fokusuVesti

11.6.2022 14:21 Autor: Redakcija Biznis.rs 17

Američki gigant brze hrane McDonald’s prodaje svoje restorane u Južnoj Koreji Američki gigant brze hrane McDonald’s prodaje svoje restorane u Južnoj Koreji
McDonald’s je započeo prodaju svojih južnokorejskih restorana jer sve više kompanija ulazi na prenatrpano tržište brze hrane, saopštila je ova kompanija. Američki gigant brze... Američki gigant brze hrane McDonald’s prodaje svoje restorane u Južnoj Koreji

McDonald’s je započeo prodaju svojih južnokorejskih restorana jer sve više kompanija ulazi na prenatrpano tržište brze hrane, saopštila je ova kompanija.

Američki gigant brze hrane prvi put je pokušao da se oslobodi svog poslovanja u Južnoj Koreji još 2016. godine, ali nije uspeo jer su potencijalni kupci odbili, zbog visokih prodajnih cena i drugih razloga, piše KoreaTimes.

Kompanija za investiciono bankarstvo i berzansko poslovanje Mirae Asset Securities je izabrana za menadžera prodaje i pronalaženje novog vlasnika McDonald’s Korea, čija je profitabilnost pogoršana, uprkos rastu prihoda, zbog rasta plata i viših troškova sirovina, usred jačanja konkurencije.

„McDonald’s traži strateškog partnera u Koreji kako bi poboljšao rast kompanije. Radimo sa spoljnom konsultantskom firmom na razmatranju različitih opcija. Daćemo više detalja o rasprodaji kada za to dođe vreme“, rekao je zvaničnik ove kompanije u Južnoj Koreji.

Prodaja McDonald’s-a u ovoj azijskoj zemlji je zapravo porasla sa 724,8 milijardi vona (570,4 miliona dolara) u 2019. na 867,8 milijardi vona u 2021. godini. Ovo povećanje samo računa prihode ostvarene od restorana kojima je McDonald’s Korea direktno upravljala, a ako se uključi i prodaja ostvarena od korisnika franšize, cifra dostiže preko jedan trilion vona. To je najveća prodaja koju je postigao američki lanac restorana brze hrane u Južnoj Koreji. Njeni operativni gubici dostigli su 44 milijarde vona u 2019, 48,3 milijarde vona u 2020. i 27,7 milijardi vona u 2021. godini.

Različiti faktori se mogu pripisati poslovanju McDonald’sa koji gubi novac u Južnoj Koreji. Više naknade za usluge isporuke tokom Covid-19 krize povećale su poslovne troškove, zajedno sa rastućim troškovima rada i sirovina.

  • Milovan94

    11.6.2022 #1 Author

    Počelo i ovde povlačenje polako.

    Odgovori

  • TATJANA

    11.6.2022 #3 Author

    Valjda ce im drugi pokusaj uspeti

    Odgovori

  • kaćica

    11.6.2022 #4 Author

    Steta za Kineze sto nece vise jesti Big Mac.

    Odgovori

  • MAJALG

    12.6.2022 #5 Author

    Nisu mi jasni koji ovo smece placaju, ali ima nas raznih.

    Odgovori

  • GOCA BG

    12.6.2022 #6 Author

    Gde god prepoznaju veliki rizik,povlace se…

    Odgovori

  • STRELAC

    12.6.2022 #7 Author

    Sto se mene tice neka zatvore sve restorane u celom svetu!

    Odgovori

  • ZVE84

    12.6.2022 #9 Author

    Prodaju kako bi zaradili još više.

    Odgovori

  • Ika

    12.6.2022 #11 Author

    Ne vrede ti restorani te pare…

    Odgovori

  • FRUIT04

    12.6.2022 #12 Author

    Mac dolazi polako u zaborav, ima mnogo boljih lanaca brze hrane.

    Odgovori

  • SNEZANA

    12.6.2022 #13 Author

    Procitah skoro,i u Rusiji prodaju,hmm

    Odgovori

  • TINA

    12.6.2022 #14 Author

    Mek Donald’s polako gubi bitku na trzistu brze hrane zbog sve vece konkurencije

    Odgovori

  • VILENJAK

    12.6.2022 #15 Author

    I da zatvore sve restorane, ne bi bila šteta. Nejnekvalitetnija i najnezdravija hrana!

    Odgovori

  • Emilija

    13.6.2022 #16 Author

    Preskupi su i nekvalitetni

    Odgovori

  • BOBICA

    2.5.2023 #17 Author

    Gde se ima, tu se i troši ahaha

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.