Armanijev testament nalaže postepenu prodaju modnog brenda
13.9.2025 13:57 Autor: Redakcija Biznis.rs 6



Nedavno preminuli modni dizajner Đorđo Armani (Giorgio Armani) naložio je svojim naslednicima da postepeno prodaju modni brend koji je stvarao proteklih 50 godina ili da teže izlasku na berzu, preneo Reuters pozivajući se na uvid u testament.
U dokumentu se navodi da bi naslednici trebalo da prodaju za početak 15 odsto udela u italijanskoj modnoj kući u periodu od 18 meseci, a potom da u periodu od tri do pet godine od smrti Armanija dodatnih 30 do 54,9 odsto udela prodaju istom kupcu, prenosi N1.
Testament nalaže da bi prvenstvo prilikom prodaje trebalo dati modnom gigantu LVMH, kozmetičkim kompanijama L’Oreal i EssilorLuxottica ili sličnoj grupi kompanija koju će odrediti fondacija koja je osnovana da sačuva Armanijeve nasleđe, a vodi je poslovni i životni partner dizajnera Pantaleo Del’Orko.
Kao alternativa, ponuđen je i izlazak na berzu u Italiji ili nekom tržištu slične vrednosti, navodi Reuters i dodaje da su navodi iz testamenta u oštroj suprotnosti sa stalnim odbijanjem Armanija da prepusti kontrolu ili da iznese akcije kompanije na berzu.
Dizajner, poznat u industriji kao „kralj Đorđo“ preminuo je 4. septembra u 91. godini.
MinjaKristalŠminkanje
13.9.2025 #1 AuthorArmanijev testament kojim se predviđa postepena prodaja brenda pokazuje želju da se očuva stabilnost i reputacija modne kuće. Ipak, spor tempo prenosa vlasništva može usporiti donošenje strateških odluka u brzoj i konkurentnoj industriji.
KIMCHI
14.9.2025 #2 AuthorSamo da se ne zavrsi nekim nesporazumima
Ivana
14.9.2025 #3 AuthorNa kraju će od svega ostati ime a i to će biti uništeno za 10 god
Žarko
14.9.2025 #4 AuthorKakav paradoks, između odbijanja berze za života i testamentnog zahteva za takvu tranziciju brenda. Šta će biti sa poslednjim velikim nezavisni luksuzni imenom?
HANA
14.9.2025 #5 AuthorNjegovi parfemi su uvek bili moj izbor…💙
VALERIJA
14.9.2025 #6 AuthorAko je brend a ne kvalitet, ako je marža a ne kvalitet onda bi i trebalo da se rasproda a ne da stojo kao simbol bez vrednosti.