BIH NENADMAŠNA PO KVALITETU USLUGE U REGIONU Srbija pri začelju liste, Slovenija zabeležila najveći pad

AnalizaBiznisRegionSrbijaU fokusuVesti

8.9.2020 08:48 Autor: Redakcija Biznis.rs

BIH NENADMAŠNA PO KVALITETU USLUGE U REGIONU Srbija pri začelju liste, Slovenija zabeležila najveći pad BIH NENADMAŠNA PO KVALITETU USLUGE U REGIONU Srbija pri začelju liste, Slovenija zabeležila najveći pad
Kvalitet usluge u čitavom regionu najbolji je u Bosni i Hercegovini, rezultat je novog istraživanja. Regionalno istraživanje Mystery Shopping sprovedeno je sa ciljem utvrđivanja... BIH NENADMAŠNA PO KVALITETU USLUGE U REGIONU Srbija pri začelju liste, Slovenija zabeležila najveći pad

Kvalitet usluge u čitavom regionu najbolji je u Bosni i Hercegovini, rezultat je novog istraživanja. Regionalno istraživanje Mystery Shopping sprovedeno je sa ciljem utvrđivanja najboljih pružalaca usluga u celom regionu, prilikom kojeg su mereni osnovni elementi kvalitete usluge.

U saradnji sa agencijama za tajnu kupovinu iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Slovenije i Srbije istraživanje, koje je sprovela Heraklea, trajalo je od 15. juna do 15. jula, prenosi indikator.ba.

„Tajni kupci“ posetili su u tim zemljama ukupno 800 prodajnih mesta – autosalone, banke, benzinske pumpe, manje prodavnice, supermarkete, prodajna mesta telekomunikacionih kompanija, turističko-ugostiteljske objekte i objekte uslužnih delatnosti.

Foto: Pixabay.com

Bosna i Hercegovina je s rezultatom od 86,7 odsto u odnosu na prošlu godinu ostvarila najveći porast- za 16,8 postotnih bodova.

Druga je Severna Makedonija sa rezultatom od 82,5 odsto, a treća Hrvatska s istim rezultatom kao i prošle godine- 75,1 odsto.

Sledi Slovenija (74,52 procenata), koja je sa prvog pala na četvrto mesto, peta je Srbija (69,26) a na začelju je Crna Gora sa 69,26 odsto.

Četiri zemlje, uključujući i Sloveniju, ispod su ovogodišneg proseka od 75,58 procenata.

Kategorija koja je u svih šest zemalja regije ostvarila najbolji ukupni rezultat od 95,3 odsto je kao i prethodnih godina poznavanje proizvoda. Najlošije je rangirana kategorija nuđenje dodatnih proizvoda, koja je ostvarila rezultat od samo 39,47 odsto.

Foto: Pixabay.com

Istraživanje je pokazalo da su se i ove godine, po kvalitetu usluge, najviše istakli autosaloni sa rezultatom od 97,2 odsto. Supermarketi su ostvarili rezultat od 58 odsto, uz najveći pad u kvalitetu usluge u odnosu na prethodnu godinu.

Najveći porast kvaliteta ostvarile su banke, za čak 10,3 postotna poena, na 78,53 odsto.

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.