Coca Cola HBC i Bambi nastavili sa inovacijama i razvojem biznisa
BiznisEkologijaInvesticijeSrbijaVesti
10.6.2022 08:42 Autor: Redakcija Biznis.rs 5
Kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Bambi predstavile su Izveštaj o održivom poslovanju za 2021. godinu, pod nazivom „Budućnost je zajednička odgovornost“.
Ovo je deveti izveštaj kompanije Coca-Cola HBC Srbija, dok je drugi u kojem se predstavljaju zajednički rezultati i ciljevi sa kompanijom Bambi, koja je od 2019. godine deo Coca-Cola HBC porodice.
U izveštaju se ističe da su u još jednoj izazovnoj godini Coca-Cola HBC Srbija i Bambi nastavili sa inovacijama i razvojem biznisa, ali i poboljšanjem svih indikatora kad je u pitanju zaštita životne sredine, kao važna oblast održivosti.
Među najvažnijim dostignućima koja imaju uticaj na zaštitu životne sredine izdvajaju se:
- Coca-Cola HBC Srbija je smanjila potrošnju vode po litru proizvedenog pića 53,45 odsto i potrošnju energije za 56 odsto od 2007. godine;
- Coca-Cola HBC Srbija je postala prvi nosilac prestižnog AWS sertifikata, koji potvrđuje izuzetnu brigu o vodnim resursima u punionicama kompanije;
- Kompanija Bambi je od 2017. smanjila utrošak vode po toni proizvoda za 24,7 odsto;
- 99,27 odsto otpada generisanog u proizvodnji kompanija Coca-Cola HBC Srbija šalje na reciklažu. Kompanija Bambi je tokom 2021. godine reciklirala 98 odsto generisanog proizvodnog otpada.
„U 2021. godini ne samo da smo uspeli da se oporavimo od izazova koji je korona virus postavio pred nas, već smo postavili temelje za novi ubrzani rast u godinama koje dolaze, ulaskom u nove kategorije i proširenjem portfolija inovacijama. Pamtićemo 2021. godinu kao rekordnu i kada je reč o našem doprinosu oporavku i razvoju zajednice u kojoj poslujemo, ali i prema impresivnom napretku koji smo ostvarili u domenu zaštite životne sredine. Ulagali smo u napredne tehnologije, poput pametnih rashladnih uređaja, formirali smo zelenu flotu kako bismo smanjili štetne emisije voznog parka, opredelili se za još inovacija na ambalaži. A ipak osećamo da je ovo tek početak, jer je za nas izvanredni tim zaposlenih, održivost oduvek aktuelna tema, stvar opredeljenja zajednička odgovornost“, rekao je na predstavljanju Izveštaja Svetoslav Atanasov, generalni direktor Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.
Zastupljenost žena, razvoj mladih i briga o zajednici
Na prezentaciji Izveštaja saopšteno je da 67,7 odsto menadžerskih pozicija u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija zauzimaju žene, dok je taj procenat u kompaniji Bambi 46,97 odsto. Obe kompanije ulagale su u obuke zaposlenih, vise od 29,9 hiljada sati (Coca-Cola HBC Srbija), odnosno 12,7 hiljada sati (Bambi).
Pročitajte još:
Mladi su ostali važan fokus, pa su na njihovom osnaživanju ove dve kompanije radile kroz edukativne program Coca-Cola podrška mladima i Bambi for YOUng.
Pored brojnih projekata i inicijativa u 2021. godini, kompanije su u razvoj lokalnih zajednica uložile 92 miliona dinara.
Izveštaj o održivom poslovanju usklađen je, kao i do sada, sa zahtevima najzastupljenije svetske metodologije u toj oblasti – Global Reporting Initiative (GRI) i ispunjava visoke zahteve Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija koji se odnose na Izveštaj o napretku.
MARKO7
10.6.2022 #1 AuthorPa dobro,oni imaju lepe proizvode…
Boba3
10.6.2022 #2 AuthorPokupovali su sve izvore vode, mogu da rade sta hoce
DANIJELA
12.6.2022 #3 AuthorKorporativne inovacije…
GOCA BG
12.6.2022 #4 AuthorOzbiljna kompanija,svaka cast…
COCO
8.7.2022 #5 AuthorBravo!