Kompanija za sajber bezbednost ne prihvata krivicu

CrowdStrike odbacuje zahtev za odštetu avio-kompanije Delta

SvetVesti

5.8.2024 10:37 Autor: Vladimir Jokanović 0

CrowdStrike odbacuje zahtev za odštetu avio-kompanije Delta CrowdStrike odbacuje zahtev za odštetu avio-kompanije Delta
Kompanija za sajber bezbednost CrowdStrike odbacila je tvrdnje Delta Air Linesa da je kriva za poremećaje u redu letenja nakon globalnog prekida rada 19.... CrowdStrike odbacuje zahtev za odštetu avio-kompanije Delta

Kompanija za sajber bezbednost CrowdStrike odbacila je tvrdnje Delta Air Linesa da je kriva za poremećaje u redu letenja nakon globalnog prekida rada 19. jula, izazvanog neispravnim ažuriranjem softvera, navodeći da ima minimalnu potencijalnu odgovornost.

Ed Bastian, izvršni direktor Delte, rekao je prošle nedelje da je prekid rada koštao američku avio-kompaniju 500 miliona dolara i da planira da preduzme pravne korake kako bi dobila nadoknadu štete od firme za sajber bezbednost, prenosi Reutres.

CrowdStrike je ponovio izvinjenje operateru avio-kompanije, ali je u pismu advokata naveo da je „veoma razočaran sugestijom Delte da je CrowdStrike postupao neprikladno i snažno odbacuje bilo kakvu optužbu da je bio grubo nemaran ili da je počinio nedolično ponašanje“.

Delta je otkazala više od 6.000 letova u periodu od šest dana, što je uticalo na više od 500.000 putnika. Američka avio-kompanija suočava se sada sa istragom Ministarstva saobraćaja SAD o tome zašto joj je trebalo mnogo duže da se oporavi od prekida rada u odnosu na druge avio-kompanije.

U pismu CrowdStrikea navedeno je da je „bilo kakva odgovornost CrowdStrikea ugovorno ograničena na iznos u jednocifrenim milionima.“ Delta je odbila da komentariše pismo CrowdStrikea, koji joj je nekoliko sati nakon incidenta ponudio pomoć. Bastian je prošle nedelje za CNBC rekao da je CrowdStrike ponudio „besplatne konsultantske savete.

CrowdStrike navodi da, ako Delta podnese tužbu, mora odgovoriti „zašto su svi konkurenti Delte, suočeni sa sličnim izazovima, obnovili operacije mnogo brže“ i „zašto je Delta odbila besplatnu pomoć na licu mesta od profesionalaca koji su pomogli mnogim drugim klijentima da obnove operacije mnogo brže od Delte“.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.