DO LOKALNE RADNJE NA KLIK Kompanije Glovo i Visa pomažu malim trgovcima da lakše dođu do kupaca za vreme pandemije
BiznisBolji posaoInovacijePreduzetnikSrbijaVesti
4.12.2020 13:24 Autor: Ljiljana Begović
Multifunkcionalna aplikacija kompanije Glovo i globalni lider u digitalnim plaćanjima Visa započeli su zajedničku saradnju u Srbiji, kako bi pružili podršku lokalnim trgovcima i komšijskim radnjama, koji su jedni od najpogođenijih pandemijom virusa Covid -19.
Više od 500 malih radnji u šest gradova okupiće se u namenskom prostoru Lokalni market, u okviru aplikacije Glovo, koju će obe kompanije promovisati kroz svoje kampanje.
Od početka decembra do sredine januara, podršku će dobiti picerije, poslastičarnice, vinski barovi, lokalne delikatesne radnje, restorani, pekare, apoteke i druge vrste malih biznisa i komšijskih radnji širom Srbije. Inicijativa uključuje komšijske radnje iz Beograda, Niša, Kragujevca, Pančeva, Novog Sada i Subotice.
Važan cilj ove saradnje je da malim trgovcima pomogne na putu digitalizacije, koja je od suštinskog značaja za razvoj poslovanja malih proizvođača i preduzetnika.
„Pogoršavanje zdravstvene situacije radikalno je promenilo pristup malih komšijskih radnji i lokalnih prodavnica koje su morale da prilagode poslovanje, oslanjajući se mnogo više na digitalizaciju i digitalne kanale nego što je to bilo u prošlosti. Platforma poput naše nije ograničena na dostavu sa jedne tačke grada na drugu, već partnerima i korisnicima nudi tržište na komšijskom, lokalnom nivou“, izjavio je Branimir Đurović, direktor Glovo Srbija.
Nedavno objavljeni rezultati pokazali su da je porast narudžbina preko Glovo aplikacije zabeležio snažan rast u poređenju sa prethodnom godinom. Pored toga, beskontaktno plaćanje je trenutno poželjniji način plaćanja i u Srbiji i u Evropi, jer se dve od tri kupovine u prodavnicama obavljaju putem beskontaktne kartice.
„Visa dugoročno podržava male i srednje biznise širom sveta, a naša saradnja sa Glovo tokom praznika je jedna od prilika da doprinesemo tom cilju. Pozivamo korisnike Visa kartica da nam se u tome kao i u prethodnom periodu, pridruže, jer njihova kupovina može da napravi razliku. Ova kampanja je deo šire inicijative #WhereYouShopMatters“, rekao je Vladimir Đorđević, generalni direktor kompanije Visa za Jugoistočnu Evropu.