Od ponoći se svi punoletni građani mogu prijaviti za dobijanje sredstava države

Dostupni elektronska adresa i telefon kontakt centra za prijavu za novčanu pomoć

IzdvajamoSrbijaVesti

27.4.2021 20:54 Autor: Gordana Bulatović

Dostupni elektronska adresa i telefon kontakt centra za prijavu za novčanu pomoć Dostupni elektronska adresa i telefon kontakt centra za prijavu za novčanu pomoć
Svi punoletni građani koji se prijave putem portala Uprave za trezor Ministarstva finansija idp.trezor.gov.rs ili telefonski, na broj centra 0800101100 dobiće već od 12.... Dostupni elektronska adresa i telefon kontakt centra za prijavu za novčanu pomoć

Svi punoletni građani koji se prijave putem portala Uprave za trezor Ministarstva finansija idp.trezor.gov.rs ili telefonski, na broj centra 0800101100 dobiće već od 12. maja prvi deo novčane pomoći, a koji iznosi 3.527,37 dinara, objavljeno je u Pravilniku o načinu prijave za dobijanje novčane pomoći, načinu isplate novčane pomoći i podnošenja reklamacija, a koji je doneo ministar finansija Siniša Mali.

U Pravilniku koji je odmah stupio na snagu, pominje se i plan da se novčana pomoć svim punoletnim građanima pruži iz dva jednaka dela. Radi uplate novčane pomoći u Ministarstvu je uspostavljen privremeni registar koji sadrži sve zakonom propisane podatke o punoletnim građanima kojima se uplaćuje novčana pomoć, a to su i korisnici penzija, primaoci novčane socijalne pomoći i lica u zavodu za izvršenje krivičnih sankcija.

“Punoletni građanin Republike Srbije, izuzev korisnika penzija primaoca socijalne pomoći i lica na izdržavanju kazne zatvora, podnosi prijavu u periodu od 28. aprila do 15. maja elektronskim ili telefonskim putem”, navodi se u dokumentu koji je potpisao ministar Mali.

Prilikom prijave, građani moraju dostaviti jedinstveni matični broj, registarski broj, kao i ime banke kod koje je otvoren ili će biti otvoren račun za uplatu pomoći.

“Nakon podnete prijave punoletnog državljanina RS, Ministarstvo pristupa utvrđivanju ispunjenosti uslova za uplatu novčane pomoći, na osnovu podataka koji se nalaze u službenim evidencijama organa javne vlasti”, napominje se u Pravilniku i dodaje da se nakon te provere, preko Uprave za trezor, podaci upućuju NBS, a ova dalje na postupanje poslovnim bankama.

Svaki građanin koji se prijavi ima mogućnost provere statusa prijave elektronski, preko portala, u delu “provera statusa prijave”, kao i mogućnost podnošenja reklamacije u delu “prijava problema” ili telefonski, putem kontakt centra.

Pristup privremenom registru sa svim podacima prijavljenih državljana RS imaju samo ovlašćeni administratori.

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.