Rok za podnošenje ponuda 6. januar 2025. godine

Dva miliona evra za sistem oglašavanja u vozilima GSP Beograd

SrbijaVesti

4.12.2024 17:11 Autor: Redakcija Biznis.rs 4

Dva miliona evra za sistem oglašavanja u vozilima GSP Beograd Dva miliona evra za sistem oglašavanja u vozilima GSP Beograd
Grad Beograd raspisao je tender za uvođenje „sistema informisanja putnika u javnom prevozu oglašavanjem u vozilima“ čija je vrednost veća od 227 miliona dinara... Dva miliona evra za sistem oglašavanja u vozilima GSP Beograd

Grad Beograd raspisao je tender za uvođenje „sistema informisanja putnika u javnom prevozu oglašavanjem u vozilima“ čija je vrednost veća od 227 miliona dinara bez PDV-a (1,94 miliona evra), objavila je danas „Nova ekonomija“, prenela je Beta.

„Nova ekonomija“ podseća da je 26. novembra gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić najavio ukidanje dosadašnjeg i uvođenje „dinamičkog reda vožnje“ – u skladu s promenama tokom dana, za šta je potreban sistem informisanja putnika.

„To znači da autobusi sa početnih stanica neće kretati kada je određeno redom vožnje, već kada GPS uređaji u autobusima ukažu da je polazak potreban i na taj način, prema Šapićevim rečima, putnici neće predugo čekati na autobus, jer će razmak između vozila biti ravnomeran“, prenosi Beta.

Tenderom gradske vlasti je predviđeno da će firma koja bude angažovana, obavljati štampanje i montažu, izradu vizuelnog rešenja, pripremu za određeni format i zakup reklamnih površina u vozilima koja su u vlasništvu drugih firmi.

Angažovana firma treba da izradi vizuelna rešenja za oglašavanje (statična i animirana), zatim oglašavanje na reklamnim površinama putem plakata, prosvetljenih panoa i digitalnih ekrana u svim tipovima vozila javnog gradskog prevoza.

Informacije će se prikazivati u 600 vozila gradskog prevoza. Angažovanoj firmi će te usluge biti plaćene mesečno tokom godinu dana na koliko se ugovor potpisuje.

Rok za podnošenje ponuda je 6. januar 2025. godine.

Sekretarijat za javni prevoz, koji je raspisao tu javnu nabavku, naveo je da je cilj da se uspostave pouzdani kanali komunikacije, odnosno da se omogući obaveštavanje korisnika o svim promenama u sistemu naplate prevoza, novim zonama i ostalim važnim informacijama.

  • SUNCE

    4.12.2024 #1 Author

    Vini mi se da prilično novca bacamo na nebitne stvari ali verovatno ce se dobar deo vratiti našlacivanjem reklamiranja.

    Odgovori

  • SHALIMAR

    4.12.2024 #2 Author

    Eto nama noviteta..

    Odgovori

  • NATALY

    4.12.2024 #3 Author

    Jedva čekam da vidim kako će to da izgleda…možda nas iznenadi pa bude dobro

    Odgovori

  • MAJA

    6.12.2024 #4 Author

    Obzirom na veliki broj drugih vozila u gradu, sumnjam da će i to nešto bitno promeniti

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.