zgrada železnice nije bila obuhvaćena revizijom

EIB: Nismo finansirali prugu Beograd-Novi Sad ni renoviranje novosadske Železničke stanice

EUSrbijaVesti

22.3.2025 12:42 Autor: Redakcija Biznis.rs 11

EIB: Nismo finansirali prugu Beograd-Novi Sad ni renoviranje novosadske Železničke stanice EIB: Nismo finansirali prugu Beograd-Novi Sad ni renoviranje novosadske Železničke stanice
Evropska investiciona banka (EIB) nije uključena u finansiranje radova na pruzi Beograd-Novi Sad ni novosadske Železničke stanice, navodi se u odgovoru koji je EIB... EIB: Nismo finansirali prugu Beograd-Novi Sad ni renoviranje novosadske Železničke stanice

Evropska investiciona banka (EIB) nije uključena u finansiranje radova na pruzi Beograd-Novi Sad ni novosadske Železničke stanice, navodi se u odgovoru koji je EIB dostavio Forbsu Srbija.

EIB je, na pitanje da li je postojao bilo kakav zajam te banke za ove namene, naveo da je 2013. godine u okviru zajedničkog savetodavnog programa sa Evropskom komisijom JASPERS (Zajednička pomoć za podršku projektima u evropskim regionima) obezbeđena tehnička pomoć za reviziju Studije izvodljivosti za železničke deonice Novi Sad-Subotica i Stara Pazova-Novi Sad.

„Zgrada stanice Novi Sad nije bila obuhvaćena ovom revizijom“, piše u odgovoru, prenosi Beta.

EIB dodaje da je ova tehnička pomoć prekinuta sredinom 2015. godine, jer je projekat prebačen na „druge strane“.

Evropsko javno tužilaštvo (EPPO), koje predvodi Laura Koveši, ove nedelje je objavilo da istražuju moguću zloupotrebu fondova Evropske unije u slučaju rekonstrukcije Železničke stanice u Novom Sadu, a nakon što je betonska nadstrešnica pala i ubila 16 ljudi, a jednu osobu teško povredila.

U razgovoru za RTS, Koveši je navela da EPPO proverava sve EU fondove uključene u rekonstrukciju pruge i stanice, da su u kontaktu sa Evropskom komisijom i EIB-om.

  • MinjaKristalŠminkanje

    23.3.2025 #1 Author

    Videćemo šta kažu rezultati istrage. Kovešievoj teško šta da će da promakne.

    Odgovori

  • aleks112

    23.3.2025 #2 Author

    EIB poručuje da nije finansirao ni prugu Beograd-Novi Sad ni novosadsku železničku stanicu, dok EPPO istražuje gde su završili EU fondovi, nakon što je nadstrešnica pala i ubila 16 ljudi. Ako EIB nije dao novac, a EPPO istražuje zloupotrebu., ostaje pitanje ko je zapravo platio i koliko je od toga završilo u betonu, a koliko u nečijim džepovima. Vučić, koji se godinama hvalio ovim projektom, sada će morati da objasni ko je zapravo platio radove. Zato PUMPAJ.

    Odgovori

  • ŽIZI

    23.3.2025 #3 Author

    Kome više verovati…?

    Odgovori

  • KIMCHI

    23.3.2025 #4 Author

    Mozda ne, ali videcemo izvestaj Laure Kovesi o drugim fondovima

    Odgovori

  • HANA

    23.3.2025 #5 Author

    Jezivo koliko je ljudi izgonulo…sada niko nije odgovoran…PUMPAJ!

    Odgovori

  • ZVONČICA

    23.3.2025 #6 Author

    Sve treba ispitati

    Odgovori

  • LAV

    23.3.2025 #7 Author

    Da li to znaci da ni njihov tuzilac ne moze da proveri tokove novca?

    Odgovori

  • gagica

    23.3.2025 #9 Author

    Dobro je da sada znamo i to.

    Odgovori

  • JEKSICA25

    23.3.2025 #10 Author

    Eh…sve se polako otkriva

    Odgovori

  • ZELJKA

    24.3.2025 #11 Author

    Renovirace se kad bude sredstava. Svakako treba pratiti sta je bitnije za renoviranje.

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.