poverioci odobrili planiranu akviziciju španske Victrix grupe

Modna kuća Gerry Weber zatvara sve prodavnice u Nemačkoj

EUFirme u fokusuU fokusu

31.5.2025 15:55 Autor: Redakcija Biznis.rs 18

Modna kuća Gerry Weber zatvara sve prodavnice u Nemačkoj Modna kuća Gerry Weber zatvara sve prodavnice u Nemačkoj
Insolventna modna kuća Gerry Weber objavila je da zatvara sve svoje nemačke prodajne prostore nakon što su poverioci odobrili planiranu akviziciju španske Victrix grupe.... Modna kuća Gerry Weber zatvara sve prodavnice u Nemačkoj

Insolventna modna kuća Gerry Weber objavila je da zatvara sve svoje nemačke prodajne prostore nakon što su poverioci odobrili planiranu akviziciju španske Victrix grupe.

Iz kompanije su kazali da je i stečajni upravnik Lucas Flother dao svoje odobrenje, prenosi agencija Mina pozivajući se na SEEbiz.

Iako će Victrix preuzeti marku Gerry Weber, više od 40 prodajnih mesta koja posluju pod tim imenom u Nemačkoj, zajedno s onima u drugim zemljama, zatvoriće se narednih meseci.

Cilj Victrixa je da žensku modu Gerry Weber prodaju trgovački partneri, zajedno s drugim markama u njihovom asortimanu. Pokušaji restrukturiranja Gerry Webera 2019. i 2023. propali su, a ozbiljni rezovi nisu uspeli vratiti kompaniju u profitabilnost.

U 2023. godini firma je zatvorila 122 od svojih 171 prodajnih mjesta u Nemačkoj, ukinuvši 450 radnih mesta, bez željenog učinka.

Victrix, koji prodaje modni brend Punt Roma, preuzeće proizvodnju. Gerry Weber, koji je nekad sponzorisao vrhunski nemački teniski turnir, nestaće s nemačkih glavnih ulica.

Finansijski detalji preuzimanja nisu objavljeni.

„Gerry Weber savršeno se uklapa u naš osnovni brend Punt Roma“, rekli su iz Victrixa.

Ta kompanija širi svoju poziciju u segmentu tržišta više srednje klase, posebno u srednjoj i istočnoj Evropi, gde Gerry Weber ima snažnu prepoznatljivost brenda.

Slaba nemačka ekonomija pogodila je potražnju potrošača za modom i dovela do zatvaranja brojnih trgovina poslednjih godina, uključujući lanac robnih kuća Galeria i modne kuće Esprit i Sinn. Posebno su pogođene glavne ulice.

  • Vojislav

    31.5.2025 #1 Author

    Stvarno greota.

    Odgovori

  • SUNCE

    31.5.2025 #2 Author

    To samo šokazuje u kakvoj je krizi Nemačka.Kada standard drastično pada to će se prvo odraziti na modu i kupovinu garderobe.

    Odgovori

    • ZVONČICA

      1.6.2025 #3 Author

      Nemačka privreda je jaka,ali definitivno je da se ova kriza odrazila i na njih i pored toga

      Odgovori

  • LEKI

    31.5.2025 #4 Author

    Ogromna konkurencija, opstaju samo oni koji najbolje posluju.

    Odgovori

  • SHALIMAR

    31.5.2025 #5 Author

    Na zalost ovokvih zatvaranja ce tek biti…

    Odgovori

  • KIMCHI

    1.6.2025 #8 Author

    Sve vise proizvodjaca se ili preorjentise ili potpuno gasi

    Odgovori

  • HANA

    1.6.2025 #10 Author

    Ih…nama je važnija vest za Dijanu DELINE što je zatvorila…😂🤡

    Odgovori

  • VERDE17

    1.6.2025 #11 Author

    Nisu uspela restrukturiranja

    Odgovori

  • REA

    1.6.2025 #12 Author

    Ode i nas. Di Line sta sad …xoxo

    Odgovori

  • MinjaKristalŠminkanje

    1.6.2025 #13 Author

    Online konkurencija i visoki troškovi zatvaraju sve više radnji.

    Odgovori

  • Sandra02

    1.6.2025 #14 Author

    Još jedan dokaz da brend nije dovoljan bez održivog poslovnog modela

    Odgovori

  • VALERIJA

    1.6.2025 #15 Author

    Sigurno se radi o preorijentaciji na nešto drugo, uvek tako bude.

    Odgovori

  • Šone

    1.6.2025 #16 Author

    Veliki broj se opredeljuje da zatvori firmu, nemaju više profit od prodaje garderobe (a uskoro i druge branše) i to je sad situacija svuda.

    Odgovori

  • GAGA

    1.6.2025 #17 Author

    Proizvodjaca je previse

    Odgovori

  • MAJA

    2.6.2025 #18 Author

    Pocinje se verovatno od luksuza,nakon toga i ostale oblasti polako

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.