Nagli rast prodaje gotovih jela u Nemačkoj
12.9.2024 13:59 Autor: Redakcija Biznis.rs 2
Poskupljenja i ekonomska neizvesnost utiču na navike mnogih nemačkih potrošača. Trgovine u poslednje vreme profitiraju od prodaje finih, gotovih jela, pokazala je studija instituta EHI.
„Potrošači su pokušali da smanje izdatke i izabrali su jeftinije alternative. Trgovačka gastronomija nudi dobre proizvode po višestruko nižim cenama od klasičnog ugostiteljstva“, rekao je autor studije Olaf Hohman (Olaf Hohmann), prenosi DPA.
Trogovačkom gastronomijom smatraju se proizvodi poput gotovih jela i pica. Nude se u pekarama, kafićima, vitrinama sa toplom hranom, kao i restoranima u okviru supermarketa, tržnih centara, benzinskih pumpi, i prodavnica nameštaja ili građevinskih delova.
Taj oblik gastronomije je prošle godine zabeležio rekordni promet od 11,7 milijardi evra, što je oko 16 odsto više nego 2022.
Branša profitira i od promenjenih prehrambenih navika, rekao je Hohman.
„Užina između obroka postaje sve važnija. Više ne postoje samo klasični obroci poput doručka, ručka i večere. Ljudi sada jedu kada ogladne“, rekao je Hohman.
Pročitajte još:
Potrošači u supermarketima uglavnom biraju klasična jela – šniclu, sendviče, faširane šnicle i druga jela od mesa. Najprodavanija su jaka i hranljiva tradicionalna jela i pica. Kupuju se najviše osvežavajući napici, kafa i voda.
SHALIMAR
13.9.2024 #1 AuthorGledaju sta im je jeftinije..
Inquiete
18.9.2024 #2 AuthorSvi gledaju da uštede na hrani koja je preskupa, nekome je lakše i jeftinije da poručuje. Ali to sa sobom nosi negativne posledice po zdravlje…