Najveća društvena mreža na svetu ide korak dalje

Facebook pokreće svoj magazinski sadržaj, angažuje na desetine autora

Vesti

29.6.2021 20:30 Autor: Marko Miladinović

Facebook pokreće svoj magazinski sadržaj, angažuje na desetine autora Facebook pokreće svoj magazinski sadržaj, angažuje na desetine autora
Kompanija Facebook je ove nedelje prvi put od osnivanja dostigla tržišnu kapitalizaciju od 1.000 milijardi dolara, a vrednost jedne njene akcije sada iznosi 355,64... Facebook pokreće svoj magazinski sadržaj, angažuje na desetine autora

Kompanija Facebook je ove nedelje prvi put od osnivanja dostigla tržišnu kapitalizaciju od 1.000 milijardi dolara, a vrednost jedne njene akcije sada iznosi 355,64 dolara. To su novi visoki dometi za društvenu mrežu koja postoji već 17 godina i kojoj su više puta u prošlosti predviđali krah i veliki gubitak korisnika.

Međutim, to se još uvek nije dogodilo, a Facebook je, naprotiv, odlučio da odgovori na kritike da gubi naklonost mlađih generacija dodavanjem novih usluga, koje će pre svega zadržati sve ljubitelej originalnih medijskih sadržaja.

U te svrhe kompanija je angažovala na desetine autora, pisaca i iskusnih novinara koji prate četiri teme – sport, nauku, zdravlje i finansijski svet.

Kako prenosi portal Vox, Facebook namerno „izbegava da piše na političke teme, kako ne bi doveo do velikih podela i kontroverzi“, a novi servis društvene mreže zvaće se Bulettin, a funkcionisaće po principu plaćenog njuzletera. Angažovani autori već nedeljama u tajnosti gomilaju svoje članke čekajući pokretanje, koje je u fazi testiranja već obavljeno za korisnike u Sjedinjenim Američkim Državama.  

Razume se da taj ekskluzivni sadržaj neće hteti da preuzmu svi korisnici mreže, ali u kompaniji i te kako računaju na veoma isplativi udeo od 2,85 milijardi registrovanih korisnika širom planete.

    Biznis.rs newsletter

    Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

    Vaša e-mail adresa će biti korišćena isključivo za potrebe slanja newslettera, a u skladu sa Politikom privatnosti.