Fleets verzija doživela neuspeh
LifestyleSvetVestiZanimljivosti
15.7.2021 19:40 Autor: Redakcija Biznis.rs
Većina društvenih mreža isprobala je novu verziju Snapchat priča, ali je Twitter prvi od njih koji je priznao da njegova nova verzija sadržaja nije uspela.
Ova kompanija je najavila da će 3. avgusta ukinuti Fleets verziju, koja je na društvenoj mreži manje od godinu dana, jer su korisnici bili manje zainteresovani za deljenje svojih priča na Twitter-u nego što se očekivalo, prenosi CNN Business.
„Izgradili smo flote kao efemerni način nižeg pritiska da ljudi dele svoja razmišljanja“, izjavio je potpredsednik Twittera za proizvod, Ilia Brovn (Ilya Brown) i dodao da nije viđen porast broja novih korisnika, kao što su se nadali.
Fleetovi su postovi koji nestaju nakon 24 sata i pregledavaju se na vrhu korisničkog fida, umesto na njihovoj vremenskoj traci. Za razliku od tipičnih twettov-a, Fleets ne prima retwitt-ove, lajkove ili javne odgovore, umesto toga, korisnici mogu da reaguju na njih samo direktnim porukama. Kompanija se nadala da će proizvod podstaći retke korisnike Twittera da se češće angažuju na platformi. Tvitter je prvi put započeo testiranje flota u Brazilu u martu 2020. godine i zvanično ga lansirao u novembru.
Iako Fleets nije bio samo za korisnike Twitter-a, slični proizvodi su popularni na drugim društvenim mrežama. Snapchat (SNAP) je pionir koncepta sadržaja, koji nestaje nakon 24 sata u 2013. godini, a mnoge platforme, uključujući Facebook (FB), Instagram, YouTube i LinkedIn, od tada su objavile svoje verzije. Sve je veća težnja Twittera da postane više od mesta za razmenu kratkih tekstova, uključujući dodavanje audio i video karakteristika.
Twitter planira da ažurira kompozitor tweet-a, tako da uključi funkcije kompozitora Fleet-a, dodavanjem kamere na celom ekranu, mogućnosti formatiranja teksta i GIF nalepnica. I dok se Fleets više neće pojavljivati na vrhu vremenskih linija korisnika, taj prostor će i dalje sadržati informacije o tome šta se događa uživo na platformi, piše CNN Business.