GLUMCI, UMETNICI I SPORTISTI O BEZBEDNOSTI DIGITALNIH PLAĆANJA Virtuelna izložba kompanije Visa ukazala na zloupotrebe

BankeFirme u fokusuHi-techInovacijeKulturaLifestyleNovacPreduzetnikSrbijaU fokusuVesti

20.11.2020 18:12 Autor: Julijana Vincan 1

GLUMCI, UMETNICI I SPORTISTI O BEZBEDNOSTI DIGITALNIH PLAĆANJA Virtuelna izložba kompanije Visa ukazala na zloupotrebe GLUMCI, UMETNICI I SPORTISTI O BEZBEDNOSTI DIGITALNIH PLAĆANJA Virtuelna izložba kompanije Visa ukazala na zloupotrebe
Kompanija Visa, svetski lider u digitalnim plaćanjima, organizovala je virtuelnu izložbu na temu bezbednog plaćanja i sigurnosti na internetu. Učesnici izložbe promovisali su važnost... GLUMCI, UMETNICI I SPORTISTI O BEZBEDNOSTI DIGITALNIH PLAĆANJA Virtuelna izložba kompanije Visa ukazala na zloupotrebe

Kompanija Visa, svetski lider u digitalnim plaćanjima, organizovala je virtuelnu izložbu na temu bezbednog plaćanja i sigurnosti na internetu. Učesnici izložbe promovisali su važnost edukacije potrošača o bezbednosti prilikom inovativnih načina plaćanja.

„Autori izložbe Nebojša Babić, jedan od najuglednijih srpskih fotografa, i Andrej Josifovski Pijanista, arhitekta i čuveni street artist, stvorili su zanimljiv vizual koji simboliše biometriju, način plaćanja uz pomoć otiska prsta i šablona prepoznavanja lica. Reč je o izuzetno pouzdanim metodama autentifikacije, koje pružaju vrhunsku bezbednost i zaštitu korisnika na internetu“, objasnili su iz kompanije Visa.

Visa izložba
Foto: Nebojša Babić

Inspirisane time, nastale su zanimljive fotografije na kojima su se našli glumci Luka Raco i Anja Alač, odbojkašica Milica Tasić, novinarka Nela Bunčić, arhitekta i umetnica Marija Pecić, kao i manekenka Aleksandra Dobrić. Svako od njih je na svojoj Instagram stranici podelio i svojesvrstan rečnik pojmova na temu bezbednosti plaćanja, kako bi dodatno približio ovu temu što većem broju ljudi.

„Gotovo svakodnevno koristim digitalna plaćanja i veoma mi je važno da u svakom trenutku imam što veći nivo sigurnosti. Primer takve, sigurne, vrste plaćanja je upravo otisak prsta, čiji umetnički prikaz smo stavili u centar vizuala. Dodali smo i „face recognition“ šablon, jer nam se dopadaju moderne tehnologije koje doprinose da plaćanje funkcioniše brže, efikasnije i povećavaju bezbednost“, istakao je Nebojša Babić, jedan od najznačajnijih stvaralaca u oblasti fotografije u Srbiji.

Visa izložba
Foto: Nebojša Babić

Edukacija potrošača na temu bezbednosti digitalnih plaćanja je, kako je istaknuto, nešto što je prioritet i glavni cilj svih u Visa.

“Svima u Visa naši korisnici su na prvom mestu, kao i njihova bezbednost tokom plaćanja. Zato se trudimo da stalno unapređujemo sisteme koji im pružaju sigurnost, ali i da ih informišemo o tome kakve rezultate ostvarujemo na tom planu. Deo tih napora je i izložba koju smo napravili virtuelno, zbog okolnosti u kojima se nalazimo, a gde je u prvom planu biometrijsko plaćanje, sa kojim se ljudi u Srbiji sve više upoznaju“, naveli su iz tog preduzeća.

Visa izložba
Foto: Nebojša Babić

 Visa je pokrenula „Sačuvaj i zaštiti – prioriteti digitalnih plaćanja“ kampanju za edukaciju potrošača, čiji je cilj promocija bezbednih načina digitalnog plaćanja. Kampanja se bavi izazovima sa kojima se suočavaju potrošači i pruža savete koji im pomažu da se zaštite od zloupotreba povezanih sa plaćanjem.

„Nedavno istraživanje sprovedeno u regionu pokazalo je da više od polovine ispitanih građana veruje da je prednost biometrije upravo sigurnost, odnosno da su očitavanje otiska prsta i prepoznavanje lica među najbezbednijim metodama plaćanja„, izjavio je Vladimir Đorđević, generalni direktor kompanije Visa za Jugoistočnu Evropu.

Visa izložba
Foto: Nebojša Babić

Kako je navedeno, neke od ključnih preporuka kompanije Visa za potrošače uključuju kupovinu na poznatim web lokacijama e-trgovine, izbegavanje upotrebe javne WiFi konekcije tokom online plaćanja, traženje „s“ iza „http“ u adresama sajtova.

Dalje, da bi se potvrdilo da nude zaštitu, aktiviranje servisa „Verified by Visa“ u banci, kako bi se osiguralo plaćanje putem Interneta, odjava kada se god napušta web sajt, posebno ako se koristi javni računar, da se nikada ne dele podaci o ličnim nalozima na društvenim mrežama, putem e-pošte, telefona i tome slično.

  • Mdx

    21.11.2020 #1 Author

    Bravo, bas kreativno i korisno

    Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...