Mlađi analitičari u bankarskom gigantu u toku pandemije radili u proseku 95 sati nedeljno

Goldman Sachs uvodi nove beneficije za zaposlene

Firme u fokusuU fokusuVesti

1.12.2021 08:49 Autor: Redakcija Biznis.rs 0

Goldman Sachs uvodi nove beneficije za zaposlene Goldman Sachs uvodi nove beneficije za zaposlene
Kompanija Goldman Sachs najavila je da planira da uvede nove beneficije za zaposlene. Kako navode, razlog je to što su mnogi u jeku pandemije... Goldman Sachs uvodi nove beneficije za zaposlene

Kompanija Goldman Sachs najavila je da planira da uvede nove beneficije za zaposlene. Kako navode, razlog je to što su mnogi u jeku pandemije odlučili da preispitaju svoje karijere, a cilj kompanije je ih zadrži.

Gigant sa Wall Street-a sada nudi plaćeno odsustvo za pobačaj, a nude i više vremena za odsustvo zbog žalosti, piše B92, pozivajući se na The Wall Street Journal. 

Kako se navodi u zvaničnom dopisu kompanije, planirano je i neplaćeno odsustvo (sabbatical) za dugogodišnje zaposlene. Goldman Sachs povećava i penzije, pogotovo za one koji zarađuju 125.000 godišnje ili manje.

Kako navodi šef sektora za ljudske resurse Bentley de Beyer, želja kompanije je da stvori podsticajne uslove za trenutne zaposlene, kao i za one koji će to tek postati.

Velike banke trenutno se trenutno bore za talente, a nastoje i da preduprede posledice „izgaranja“ na poslu, odnosno burnout sindroma, kod zaposlenih.

Ovo pitanje postalo je aktuelno u toku pandemije koja je izbrisala granice između posla i kuće. Širom cele industrije mlađi bankari mesecima su radili, a da uopšte nisu videli uživo kolege.

U istraživanju koje je interno sprovedeno u kompaniji Goldman Sachs, otkriveno je da su mlađi analitičari u proseku radili 95 sati nedeljno, a stres na poslu prouzrokovao je fizičke i mentalne tegobe.

Kao odgovor na njihove muke, banka Goldman Sachs je poručila da će zaposliti još bankara i odrediti striktna uputstva oko radnih sati.

Iako je rad od kuće postao standard u toku pandemije, iz Goldman Sachsa poručuju da su zaposlenima još u junu rekli da se moraju vratiti u kancelarije, te da rad od kuće nije dugoročna solucija za ovu banku.

Navedeno je da će u skladu sa novim pravilima zaposleni moći da uzmu plaćeni odmor do pet dana za gubitak daljeg člana porodice, a 20 dana za gubitak bliskog člana.

Nema komentara. Budite prvi koji će ostaviti komentar.

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Biznis.rs newsletter

Prijavite se na biznis.rs newsletter i budite uvek u toku sa najnovijim finansijskim i ekonomskim temama značajnim za društveni razvoj.

Loading...